1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dvd branden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Athion, 7 mei 2005.

  1. Athion

    Athion REALM OF XBOX

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi mensen ik wil de film kung-fu hussle op een dvd zetten. helaas heb ik al 2 dvd verpest. de film staat in een video_ts map met daarin 42 vts bestandjes. het staat dus nog niet in iso ofzo. ik heb met nero geprobeerd een video dvd te maken en een data dvd. volgens mij zou het zo goed moeten zijn maar mijn dvd speler leest ze niet.
    anybody got the awnser.?
     
  2. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ervaring met dvd's branden. Zelf moest ik laats een video-cd maken. Lukte allemaal goed, hij deed het op mijn laptop enzo. Maar toen ik op school aankwam deed hij het niet in die dvdspeler. Later bleek dat ik hem niet had gefinalized. Misschien moet je proberen de dvd te finalizen.
     
  3. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Als data branden werkt wel, iso hoeft niet. Inderdaad, als je de map VIDEO_TS naar DATA sleept staat er dat het niet werkt. Bij mij wel, altijd. Anders kan je het als VIDEO_DVD branden ( wat nero aanraad, maar ik geen ervaring mee heb )
     
  4. sam_sadist

    sam_sadist Guest

    k heb ook geen ervaring ma k heb wel ervaring met muziek branden en da gaat prima
     
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    je moet een videodvd maken en dan al die 42 bestanden uit die video_ts map naar de video_ts map die nero dan automatisch voor je aanmaakt kopieren, de audio_ts map gewoon leeglaten
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ALLES in video_ts, ik gebruik zelf clone-dvd, met dat leuke schaapje :)
     

Deel Deze Pagina