[DVD CD CLEANER] Nu is mijn xbox kapot:(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nicotjeh., 17 mei 2003.

  1. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik vind het echt kut voor je ! Heeft ie net Live gaat zijn Xbox stuk das balen :mad: !

    Als het echt niet lukt meer de fabrikanten enzo. Moet je gewoon naar de consumentenbond stappen of een programma als heb ik dat mischien heb je daar iets aan.

    Suc6 ermee !
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt in de meeste gevallen niet uit, hoor....als het door normaal gebruik kapot is gegaan zijn ze nog steeds verantwoordelijk.......

    als je em niet gepaint had, had je em terug kunnen sturen...dan gaan ze echt niet moeilijk doen, want dat ding helemaal laten nakijken is voor hun duurder dan gewoon een nieuwe sturen....bovendien krijgen ze dan een slechte naam, en als microsoft iets niet wil in verband met de xbox
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij is nog steeds iedereen verantwoordelijk voor zijn/haar eigen daden!

    Dat de garantie is vervallen door het case-modden is je eigen schuld, je wist het immers al voordat je eraan begon.
    Verder is MS alleen aansprakelijk op het moment dat zij hebben aangegeven dat je de lens-cleaner moet gebruiken om verbetering te krijgen.

    Kortom, het klinkt misschien vervelend, "eigen schuld, dikke bult"
     
  4. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als je iets gebruikt waarvoor het bedoelt is, op de manier waarop het bedoelt is, dan is de maker aansprakelijk....ongeacht disclaimers
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Als hij de gebruiksaanwijzing had gelezen, had hij kunnen zien dat het gebruik van reinigingsmiddelen word afgeraden.

    Als hij de lens al had willen schoonmaken had hij een "droge-cleaner" moeten gebruiken. (dmv borstels )
     
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, dan heb je t zelf gedaan, je moet ook altijd de gebruiksaanwijzing opvolgen......ze weten heus wel waar ze het over hebben...
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Waar staat dat hij de gebruiksaanwijzing niet heeft opgevolgd??
     
  8. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Nicotjeh heeft geen poot om op te staan, als je het juridisch bekijkt.
     
  9. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    als hij de gebruiksaanwijzing niet heeft opgevolgd niet nee, anders kan hij alles claimen bij de maker van de lens-cleaner....
     
  10. nielsracing

    nielsracing My vinyl

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, zo makkelijk zou dat ook niet gaan hoor, er zullen vast wel wat voorwaarden staan bij de maker van de CD cleaner}:]
     

Deel Deze Pagina