Zet je xbox 360 op Pal 50 en dan speelt hij de dvd wel goed af . Pal 50 gebruiken om Dvd's af te spelen en Pal 60 voor Games .
Idd afspelen op pal 60 werkt niet goed, maar op pal 50 wel. Alleen als je een HD signaal gebruikt kan je daar niet tussen kiezen en blijft t probleem wel zitten, jammer, maar gelukkig is t niet met elke dvd
Ik heb eigenlijk helemaal geen last van happerende DVD's. En dat terwijl ik naast mijn games, elke week wel een DVD'tje afspeel op mijn 360. Nog nooit last gehad van happeringen........en daar komt nog bij dat het beeld ook een stuk fraaier is. Lucky me
Nja dan zal het wel aan mijn (allemaal originele) DVD's liggen zeker Welke het overigens, nogmaals, perfect doen wanneer ik ze in m'n PS2 of andere DVD speler prop
Zo net ff Lord of the Rings gekeken op de 360. Wat een mooi beeld geeft dat toch, echt strak. Ik had de dvd ook ff in mn gewone xbox afgespeeld, echt een verschil in kwaliteit zeg. Ziet er gewoon zeer net uit op de 360, daar heb ik wel af en toe wat kleine haperingen voor over.
De haperingen zijn bij mij weggegaan (nog niet tegengekomen in ieder geval) toen ik pas geleden een LCD heb gekocht en aangesloten. Die DVD haperingen kunnen dus wel degelijk aan je televisie liggen. Maar vraag me niet hoe dat komt....
miss was het wel gwoon een software probleem en miss heeft dalijk niemand meer last van happeringen na de update who knows?
Hier haperd ie nog steeds. Kijk op 576p (daar zet ie hem bij mij automatisch op-> games 1080i). Soms loopt de dvd prima door, een andere keer haperd dezelfde DVD constant. Nog geen regelmaat er in kunnen vinden dus geen idee hoe het komt.
Mijn xbox 360 zorgt ook voor haperingen. Ik word er persoonlijk helemaal gek van... Ik heb namelijk geen andere dvd speler. Bij elke film moet je weer gaan uitproberen bij welke combie de film er het beste uitziet: PAL 50 of PAL 60, breedbeeld of normaal Bij de ene combie heb je geluid en beeld niet synchroon en bij de andere krijg je weer een schokkend beeld. Microsoft heeft de xbox 360 gepresenteerd als een multifunctioneel ding waar je op kan gamen, muziek kan luisteren en films kijken. Als dan nu blijkt dat de oude xbox nog beter dvd's kan draaien... Ik hoop zo erg dat die update wat verbeterd...
Ik heb nergens last van, Mijne hapert nooit bij DVD's, komt misschien ook door de samsung drive die in mijn xbox zit...
Ik heb de LG en die happert bijna tot helemaal niks (van de 15 DVD's die ik d'r op het gekeken stotterde slechts één)
Maar je betaald wel voor die dvd functie... Dan mag je ook wel verwachten dat het gewoon goed werkt...