1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dvd Hapert

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Idol, 19 mei 2006.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het blijft een vreemde zaak. Ik dacht net dat het minder was geworden na de update, maar bij veel mensen (bij mij dus niet meer) hapert ie nog steeds?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bij mij ook niet meer hoor

3. ozcar

ozcar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik had het eerst ook ik heb toen de dvd eruitgehaald en toen opnieuw gespeeld toen deet I het niet meer (gellukkig maar )

4. ozcar

ozcar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das baluuh ik had het eerst ook maar toen het beeld ging haperen heb ik even op stop gedrukt en doen deed hij het weer goed na dat ik dit heb gedaan deet de xbox het nog een keer toen heb ik de dvd verwijdert uit mijn 360 en uitgezet toen weer aan en de dvd opnieuw eringedaan toen kon mijn 360 de hele film afspelen zonder schokken ik heb er nu ook geen last meer van mischien is het handig als je een andere scart aansluiting koopt een die beter is dan die van microsoft zelf

NOG VEEL SUCCES

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  5. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    ehmm, Ben ik nou heel erg blind of heb ik een goede dvd drive of heb ik gewoon goede dvds?
    Want ik heb bij nog maar 1 dvd haperingen gehad....

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Joost mag het weten

*roept Joost*

sorry Joost slaapt, hij geeft je morgen antwoord! :thumbs:

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb nu 2 dvds afgespeelt. 1 originele die de 360 zonder problemen afspeelde. De andere was een gebrande homemade dvd van een trouwerij, dat ging wat minder. Veel happeringen en sommige hoofdstukken kon hij gewoon helemaal niet lezen. Terwijl diezelfde dvd op mijn pc soepeltjes afspeelde. Dvd was krasvrij overigens.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Na de update zijn de meeste problemen verholpen .. het waren codec problemen

@360man - andere bradsnelheid gebruiken en eventueel een andere dvd-r

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  9. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    daar dacht ik ook al aan, ach ja ik speel toch nauwelijks dvds af :)
    Maar met het spel hitman bloodmoney heeft de 360 soms ook problemen met lezen. Een week nadat ik het spel had gekocht begon hij soms te stotteren en soms krijg ik de melding dat de disc onleesbaar is en sloot het spel zich dus gewoon af :confused:
    Terwijl ik toch echt zorgvuldig met mijn discs om ga, geen enkele kras of wat dan ook :'-(

10. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had er eerst ook last van en ook last van het geluid wat niet synchroon liep met het beeld.
    Maar heb nu een HDTV en sinds ik hem op HD signaal heb gezet kijkt het perfect. Dus de oplossing is een geldige reden om een HDTV te kopen:) :)

Deel Deze Pagina