Ik heb: Lord of War 16 Blocks Alles is Liefde *Seales* The Good Shepherd The Wicker Man Wedding Crashers *Sealed* Dumb and Dumber *Sealed* Saw III Reservoir Dogs The Long Weekend Harold & Kumar: Go To White Castle en American History X Steelcase Zie je iets interessants?
hmm, niet veel eigenlijk... ze zijn allemaal meer waard dan €8 heb je anders problemen met wat bijleggen ??
Hmmm, Banjo en Simpsons liever niet want voor Banjo kan ik een goede deal krijgen en simpsons hou ik liever even achterhouden. Voor BP is een tientje goed en voor Stuntman €5
Hmm laat maar zitten, Paradise kan ik nieuw krijgen voor 17 euro, en die van jou is 2e hands en bekrast en Stuntman kan ik nieuw krijgen voor 8 euro dus laat dan maar zitten
Guitar Hero world tour dan? Ik moet wel zeggen dat de dvd's wel wat gebruikerskrasjes hebben, aangezien ik ze al enkele jaren heb. Echter werken ze nog perfect, en heb ik verder nog een groot aantal dvd's die misschien voor je interessant zijn ( goede films ). Waar woon je? Misschien kunnen we ergens afspreken voor een ruil, scheelt met opsturen.