dvd lezer te oud

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gemini NL, 20 okt 2004.

1. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zie hier de verschillen ;)

2. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    ja die heb ik wel eens gezien die foto`s en daaronder stond dat samsung de beste was
    alleen waar je kan je die ****** dingen krijgen!!!!!

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook hetzelfde probleem. Gloed nieuwe games zoals Ninja Gaiden en Fable lopen continu vast. Ik ben echt aan het nadenken om een nieuwe xbox te kopen. Want zo is gamen niet echt leuk meer :{ .

4. dreadlord

dreadlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja dit vind ik nou echt onzin
    waarom moet je nou weer een nieuwe dvd speler kopen?

HALLO HET IS EEN GAMECONSOLE!

bij ps2 hoef je toch ook geen nieuwe cd speler te kopen om de nieuweste spellen te spele? of bij een pc

dit vind ik onzin als mij xbox dvd rom speler niet meer werk met de nieuwste spele dan vekoop ik mij console want ik vind het onzin op bij een game console voor een nieuwe spel een dvd rom speler te kopen gewoon onzin
    een game console hoort het gewoon altijd te doen ook met de nieuwste
    games

5. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Thomson drive maar nooit problemen gehad met Falbe :confused:

6. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de PC moet je dus echt wel steeds een nieuwe cd speler halen (stel je voor, zaten we nu nog allemaal aan de 2 speed cd speler :+ ) en zo niet, dan moet je nog altijd je PC blijven upgraden met nieuwe videokaarten e.d. En als de ps2 niet goed leest, dan zal je toch ook echt een nieuwe erin moeten zetten (of een nieuwe kopen).

Ik ben wel blij met je waarschuwing dat als ik van jou een xbox zou kopen, de dvd speler het iig niet meer doet...

7. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf een redelijk nieuwe xbox (nu bijna een jaar oud) en ik heb geen last, maar dit topic lezend kwam ik wel op een grappigge gedachte.

Stel dat microsoft sinds de release door is blijven werken met de xbox en er steeds nieuwe (en betere) spullen in heeft gestopt :) Dat zou verklaren waarom oudere xboxen nieuwe spellen weigeren en er steeds betere / mooiere games op de markt komen. Verder zou het een slimme (en achterbakse) marketing truuk zijn.. :9

Maar hier klopt natuurlijk niks van, toch is de gedachte wel leuk :D

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    die nieuwe philips leest trouwens ook wel aardig hoor, ik snap niet wat iedereen daartegen heeft.

Deel Deze Pagina