1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DVD] Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vigil, 1 jan 2008.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hello!

    Ik heb een probleem met mijn dvd-speler in mijn pc. Hij reageert totaal niet meer op DVD's? CD's leest hij wel zonder moeite maar zodra ik een dvd erin doe gebeurt er niks. Wanneer ik naar 'deze comuter' ga om vervolgens de dvd-drive aan te klikken loopt het zaakje een soort van vast. Ik heb al via apparaat beheer het een en ander geprobeerd maar ik ben hier geen held in! Iemand die dit herkent en mij helpen kan?

    Groetjes (en een happy new year!)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Kapot/versleten?

    Je hebt nog wel gewoon windows media player/ de mpeg2 codes?
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm hoop niet dat dat het geval is, PC is nogmaar een dik jaar oud? Jup heb dat alles, de dvd's hebben het ook altijd gedaan. Is ook alleen origineel materiaal in geweest dus daar kan het ook niet aan liggen.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heb je dit met alle dvd's, of met maar één dvd? Kan ook zijn dat die ene dvd versleten is..
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, zo'n ding is ook niet zo duur hoor, heb er hier 1 inzitten van 25 euro en draait alles perfect!
    Alleen tog kut, allemaal moeite doen voor zo'n nieuwe te bestellen vind ik zelf vervelender dan het kopen zelf..
     
  6. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Antwoord op jouw vraag.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup klopt, geeneen DVD doet het erin! De pc gaat wel 'laden' zegmaar als je er eentje indoet, maar opstarten van de dvd doet hij niet. Denk dat ik dan inderdaad maar een nieuw spelertje moet komen, toch bedankt voor jullie help mensen!
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    En als je even zo'n lenscleaner draait?
     

Deel Deze Pagina