1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD Region X : 17 mei uit !!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DesertFox, 15 mei 2002.

1. Bogey

Bogey Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gekeken bij DimensionPlus.nl en daar staat nu nu 25 juni. Weet iemand waar die eerder in NL uitkomt?

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    *&^$@#VERDOMME!!!!
    Nou kyk ik net op play.com, waar ze zeidend at ie 20 juni uit zou komen...gister stond dat er nog...en ik kyk vandaag, en staat dat het NOG een paar maanden duurt...dit is echt niet normaal meer, man...
    Ik kocht de XBOX mede als dvd speler OMDAT ik wist dat deze cd (region-x) ervoor zou uitkomen...
    Wat een *&%$ hommels...

"availability: Due for release on 09/08/2002"

*sniff*

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    En jawel...

.....WEER UiTGESTELD!!! Ik begin er echt schytgenoeg van te krygen....Nu zegt Play.com weer dat ie pas op 27 september uit zal komen....:mad:

Ik heb me xbox ook als dvd speler gekocht toen, met de wetenschap dat ik dan regiovrye dvd's kon kyken via dit programma....en nou zit ik dus al fucking lang te wachten tot hy eindelyk uitgebracht gaat worden...

Is het niet eens tyd dat xboxworld.nl ff een interviewtj afdwingt met de makers om te vragen waarom het zo lang duurt!?

Ik zit erover te denken om myn xbox nu toch maar om te laten bouwen, zodat ik wél dvd's uit andere regio's kan afspelen...

Wat een kut-nieuws!

4. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n pre-order gecanceld bij Amazon, omdat ik er zo ziek van werd...

MAar toch heb ik op de een of andere manier WEL een region X dvd in huis, waardoor ik nu toch een regiovrije xbox heb...

Rarara hoe kan dat? Hehehe...

Stuur me maar een message als je een vraag hierover hebt, omdat je over dit onderwerp niets mag posten ;)

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    -ZUCHT-

-SNIFF....-

...those bastards....

Ze hebben nu weer de release date naar 27 DECEMBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR verschoven...
    Misschien dat ik het opgeef, me xbox verkoop en van het geld een regiovrye dvd speler ga kopen... :'-(
    Kyk op amazon.co.uk voor meer info.

6. APieSAi

APieSAi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, ik heb afgelopen ook maar een regiovrije dvd speler aangeschaft, want ik werd echt stonrtziek van dat wachten.

of dat ding nou uitkomt of niet, boeit me eigenlijk niet mee, laat ze er maar mee doodvallen.

wel een naaistreek vna microsof dat ze het zo moeilijk maken om dat ding regiovrij te krijgen.

uit protest ga ik ipv de xbox2 gewoon een ps3 halen whehehe.

fu microsoft

7. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DVD-regionX is geen product van Microsoft, misschien valt het kraken van de Xbox regio codering zonder hardware mods tegen.

8. APieSAi

APieSAi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat het niet van microsoft is, maar het is wel hun schuld dat het zo moeilijk is.

dan had micosoft het maar wat makkelijker moetne maken.

9. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0

ololol waarom denk je dat ze het zo moeilijk hebben gemaakt? omdat ze het niet willen.

Als Microsoft de regio codering d'r niet had opgezet...of op zo een manier dat je hem zo regio vrij had... dan had MS de NVPI (geen idee hoe het in amerika heet)op bezoek gehad en dan hadden ze vette boetes moeten betalen, en daar hebben ze waarschijnlijk gewoon geen zin in.

(de NVPI is trouwens opgericht door de grote maatschapijen als Columbia, Warner en Sony, het is geen overheidsinstantie..wat heel veel mensen denken...)

NVPI is hier in Nederland voor "de rechten van de artiest" lijkt er meer op dat ze dr zijn om zo veel mogelijk geld los te peuteren waar het maar kan.
    Als je in een winkel ook maar een Regio 1 of 4 DVDtje hebt liggen kunnen ze je hele inboedel in beslag nemen, daarom zal je ook nooit in advertenties met koeienletters kunnen zien dat een speler regio vrij is...meestal krijg je een papiertje bij je speler waarna je hele ultra combos moet uithalen met je afstandsbediening om dat ding regio vrij te maken.

Dat is dus allemaal omdat het gewoon niet mag.

Moet je niet boos worden op Microsoft..maar op de NVPI (of Datel..dat ze zo lang over die disc doen :9 )

10. APieSAi

APieSAi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet mee eens, bijna iedere dvd speler is simpel en goedkoop regiovrij te maken, vaak inderdaad door een code, soms door een bios te flashen (bios wordt dan vaak nog door de fabrikant zelf verspreid), soms door een chippie erin te pluggen (zo onworpen door de fabrikant om het makkelijk te maken, en solderen tegen te gaan).

de ps is makkelijk regiovrij, jvc, pioneer, sony, philips en alle b en c merk dvd spelers zijn makkelijk regiovrij.
    en waarom denk je dat dat is??

omdat er zo meer spelers verkocht worden. krijgen al die maatschappijen boetes?? nee

dus waarom zou microsoft niet meer willen verkopen?

omdat ze dom zijn, of gewoon zuigen

11. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Xbox toch ook gewoon modden, net als al die DVD spelers (want die moeten ook gewoon in 9 van de 10 gevallen hardwarematig aangepast worden). Alle chippies die er voor de xbox zijn maken hem regiovrij hoor, maar omdat het een xbox van MS is moet het opeens makkelijk zijn om dat softwarematig te doen :confused:

Deel Deze Pagina