Dvd speler/recorder aanschaffen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door schijterwt, 16 jul 2005.

1. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Goede middag allemaal,

Mn vader heeft me er op uit gestuurd om een dvd speler/recorder aan te schaffen. Nou heb ik zelf wel wat rond gezocht maar erg veel wijzer werd ik daar niet van. Het belangrijkste vind ik dat hij gekopieerde dvd's kan afspelen (en nee, dat hoeft niet per se illegaal te zijn). Ook zou hij wel fijn zijn als hij beelden van de tv kan opnemen. Een harddisk zou ook wel aardig zijn maar is niet direct een must. Heeft iemand ervaring met deze krengen?
    Ik heb namelijk geen id welke ik nou het beste kan aanschaffen.

Help :+

2. Als je veel bewaard, is een harddisk ideaal.

3. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Zo ver was ik zelf ook al :)

Zijn er toevallig lui die net een dvd-recorder hebben aangeschaft? Ervaringen zouden welkom zijn.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    na 3 reviews kan je niet zeggen dat dit de beste is. Bovendien is € 1.500 vrij duur. Ik heb ongeveer 9 maanden geleden een Pioneer 420 HS gekocht en ben er erg tevreden mee.

Een harde schijf raad ik zeker aan, want dat gekloot met die schijfjes ben je snel zat. Ik heb zelf 80 gb en dat is meer dan genoeg. Hiermee kan je zo'n 17,5 uur op de BESTE kwaliteit opnemen. Op het apparaat wat ik heb zitten niet zoveel montage mogelijkheden, maar persoonlijk vind ik dat niet interessant. Ik heb hem destijds gekocht voor € 550.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Er was toch ook een combi dvd recorder + hardisk in 1 als ik me niet vergis?!

...yups gevonden:klik

Dvd recorders zijn niet zo heel duur meer, je hebt er al 1 voor rond de 250/300euro. :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  7. Sharpshooter

Sharpshooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er eentje 2 weken geleden gekocht. De philips dvd610 en deze kostte 190euro.
    Hij werkt simpel, je kan ermee opnemen van de televisie, je kan er direct mee opnemen van een ander medium (zoals dvd-speler,xbox of videorecorder) en er zit showview op.
    Er zit geen harde schrijf in. ( wat wil je voor die prijs :cool:)
    Voor deze prijs vond ik dit een goed apparaat.

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    die van mij is ook een met hd en dvd recorder, maar ik gebruik nagenoeg alleen de hd.

Deel Deze Pagina