1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD werkt niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door femmerink, 7 mrt 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan is waarschijnlijk je garantie al verlopen. Hoe het exact zit met europese wetgeving weet ik niet, ik weet wel dat wij alles nog steeds met 1 jaar garantie verkopen, tenzij op het product anders vermeld staat. Zeker is wel dat producten die vorig jaar gekocht zijn standaard maar 1 jaar garantie hebben, dus ook je Xbox. Dus je garantie is al verlopen.
     
  2. VinZ

    VinZ Guest

    Resident evil deed het ook niet bij mij.. en Frailty geloof ik ook nie....
     
  3. Yahiko

    Yahiko gamed.nl

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft heeft nog nooit van de richtlijn gehoord heb ze hem nu ff gemailt ik post et wel weer als ze terug hebben gemailt.
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb laatst mijn xbox laten controleren, ze hadden er een nieuwe dvd drive ingezet, toen ik hun belde vertelde ze mij dat je maar 1 jaar garantie hebt, en als je hem van het begin af aan hebt moet je hem effe opsturen dan gaan ze 'm helemaal doormeten en zetten er altijd wel wat nieuws in...
     
  5. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en dan moet ik €100,- betalen. Kan ik bijna een nieuwe xbox voor kopen dus daar heb ik niet echt zin in.

    Dan maar niet volle maan kijken, zit er zelf ook neit zo mee. Vind het alleen jammer dat mijn Xbox nu wat mankeert :mad:
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    100 euro?????? waarom? je kan hem op z'n vroegst 14 maart gekocht hebben, als je nu belt en een afspraak maakt is dat nog binnen de garantie, what's the problem?
     
  7. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? Gewoon de winkel binnen hobbelen en ff laten reparen/naar laten kijken
     
  8. misschien is het gewoon een foutje van de DVD-maker
     
  9. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag Resident Evil gekocht en hij doet het dus niet.

    Diegene die dit ook hadden...wat hebben jullie gedaan?
    Disc 2 doet het wel maar de film (Disc 1) doet het niet.

    Verder doen de andere DVD's het wel (LOTR etc.)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2003
  10. LadyBug

    LadyBug Guest

    Is er iemand met een Xbox v.1.1 die dit problee ook heeft of alleen maar met de v1.0?
     
  11. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had volle maan ook gehuurd ff om te kijken en die deed het bij mij ook niet
     
  12. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    FF voor alle duidelijkheid, Xbox (MS dus) heeft een filter ingebouwd op de DVD speler. Alle films die beneden een bepaalde kwaliteit zijn kunnen gewoon niet worden afgespeeld. Dus elke prut film met georgina verbaan een andere niet-getalenteerde ...tja acteurs kan je ze niet eens noemen kan je simplelweg vergeten. Daardoor bespaar je dus 1.5 uur van je leven dankzij de anti-prut filter in de Xbox. Now thats what I call cool technology!
     
  13. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd goede technologie :D !!!!!
     
  14. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja maar had wel liever gehad dat hij het wel deed ookal is het een prutfilm (hij was gehuurd en hij was goed beschadigd)
     
  15. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken ook iemand die de DVD van "volle maan" op een Xbox wilde afspelen, en daar problemen mee had.

    Lijkt dus een probleem te zijn:
    Xbox + DVD "volle maan"

    Als het maar niet te vaak gebeurt is het niet zo erg.
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Copies werken wel op de Xbox :) IK heb hier namelijk The Ring en LOTR: Two Towers op DVD liggen (shame on me) maar ze werken perfect hoor....
     
  17. jayroon

    jayroon A Dutch Ghost

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Oehh mods.......illegaal, slotje slotje slotje
     
  18. Greywolf

    Greywolf X-box gamer

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkte laatst scarry movie 2(ik weet het, miskoop) niet helemaal lekker, ik kreeg wel beld, maar was geen stilstaand beeld, kei vaag, zinsdien nooit meer een dvd in mijn xbox gepropt, gewoon via mijn dvd-speler(had ik eerder als mijn xbox, vandaar)
     
  19. sharkysharky

    sharkysharky Nintendo

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een probleempje met DVD-speler:

    Mijn Xbox begint bij sommige DVD's hevig te trillen en maakt daardoor een irritant geluid. Heeft een van jullie dit ook?
    Want dat gebrul gedurende een lekker filmpje kijken is waar irri...
    Hij doet dat trouwens bij bepaalde DVD's niet; niet at random als je begrijpt wat ik bedoel.
     
  20. Stijn

    Stijn the flying Dutchman

    Berichten:
    1.390
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij zoemt ook soms bij het afspelen van dvd's, en dat wordt dan geleidelijk steeds harder. Soms helpt het als je ff op pauze drukt, dan stopt het......
     

Deel Deze Pagina