Dan is waarschijnlijk je garantie al verlopen. Hoe het exact zit met europese wetgeving weet ik niet, ik weet wel dat wij alles nog steeds met 1 jaar garantie verkopen, tenzij op het product anders vermeld staat. Zeker is wel dat producten die vorig jaar gekocht zijn standaard maar 1 jaar garantie hebben, dus ook je Xbox. Dus je garantie is al verlopen.
Microsoft heeft nog nooit van de richtlijn gehoord heb ze hem nu ff gemailt ik post et wel weer als ze terug hebben gemailt.
ik heb laatst mijn xbox laten controleren, ze hadden er een nieuwe dvd drive ingezet, toen ik hun belde vertelde ze mij dat je maar 1 jaar garantie hebt, en als je hem van het begin af aan hebt moet je hem effe opsturen dan gaan ze 'm helemaal doormeten en zetten er altijd wel wat nieuws in...
Ja en dan moet ik €100,- betalen. Kan ik bijna een nieuwe xbox voor kopen dus daar heb ik niet echt zin in. Dan maar niet volle maan kijken, zit er zelf ook neit zo mee. Vind het alleen jammer dat mijn Xbox nu wat mankeert
100 euro?????? waarom? je kan hem op z'n vroegst 14 maart gekocht hebben, als je nu belt en een afspraak maakt is dat nog binnen de garantie, what's the problem?
Ik heb vandaag Resident Evil gekocht en hij doet het dus niet. Diegene die dit ook hadden...wat hebben jullie gedaan? Disc 2 doet het wel maar de film (Disc 1) doet het niet. Verder doen de andere DVD's het wel (LOTR etc.)
FF voor alle duidelijkheid, Xbox (MS dus) heeft een filter ingebouwd op de DVD speler. Alle films die beneden een bepaalde kwaliteit zijn kunnen gewoon niet worden afgespeeld. Dus elke prut film met georgina verbaan een andere niet-getalenteerde ...tja acteurs kan je ze niet eens noemen kan je simplelweg vergeten. Daardoor bespaar je dus 1.5 uur van je leven dankzij de anti-prut filter in de Xbox. Now thats what I call cool technology!
ach ja maar had wel liever gehad dat hij het wel deed ookal is het een prutfilm (hij was gehuurd en hij was goed beschadigd)
Ik ken ook iemand die de DVD van "volle maan" op een Xbox wilde afspelen, en daar problemen mee had. Lijkt dus een probleem te zijn: Xbox + DVD "volle maan" Als het maar niet te vaak gebeurt is het niet zo erg.
Copies werken wel op de Xbox IK heb hier namelijk The Ring en LOTR: Two Towers op DVD liggen (shame on me) maar ze werken perfect hoor....
bij mij werkte laatst scarry movie 2(ik weet het, miskoop) niet helemaal lekker, ik kreeg wel beld, maar was geen stilstaand beeld, kei vaag, zinsdien nooit meer een dvd in mijn xbox gepropt, gewoon via mijn dvd-speler(had ik eerder als mijn xbox, vandaar)
Nog een probleempje met DVD-speler: Mijn Xbox begint bij sommige DVD's hevig te trillen en maakt daardoor een irritant geluid. Heeft een van jullie dit ook? Want dat gebrul gedurende een lekker filmpje kijken is waar irri... Hij doet dat trouwens bij bepaalde DVD's niet; niet at random als je begrijpt wat ik bedoel.
Die van mij zoemt ook soms bij het afspelen van dvd's, en dat wordt dan geleidelijk steeds harder. Soms helpt het als je ff op pauze drukt, dan stopt het......