1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD werkt niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door femmerink, 7 mrt 2003.

  1. Hellwin

    Hellwin Satan's lil' helper

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij ons in de videotheek gehoord dat dat ligt aan de nieuwe films van Universal. Die hebben een bepaalde beveiliging ofzo iets erop zitten waardoor je die DVD's niet kon afspelen op je Xbox. Is alleen bij de eerste generatie Xbox, dit vertelde iemand van de videotheek. Wij hadden het toen we Resident Evil gingen huren die deed het ook niet.
     
  2. xboxwizz

    xboxwizz ........

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    dat de dvd kapot gaat op consoles gebeurd denk ik wel vaker die van mijn ps2 deed eerst weleens vaag maar nu werkt ie helemaal niet meer , nu kijk ik op me xbox dvd en werkt tot nu toe nog best
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  3. Lourens

    Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil disc 1 wil idd bij mij ook niet afspelen op mijn 14 maart 2002 Xbox. Disc 2 wel...

    Zijn er mensen met een 'nieuwere' Xbox versie die disc 1 wel kunnen lezen?

    Gelukkig heb ik nog een DVD-ROM met speciale DVD-kaart om goede kwaliteit beeld en geluid te hebben!
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nope.
    De Xbox leest Resident Evil niet, omdat het een ander brandsysteem gebruikt heeft, volgens de mensen bij Xbox Support.
    Wel kun je proberen deze terug te brengen, en over 3 maanden weer te kopen. Dan zou er een nieuwere versie uit moeten komen, die de Xbox wel kan lezen.
    MS heeft in ieder geval contact me de makers van deze DVD's en probeert het op te lossen.
     
  5. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dat heeft zeker te maken met dvd- of dvd+, de xbox kan 1 van beide (weet niet welke eigenlijk, ik geloof dvd+) niet lezen, of in ieder geval niet goed lezen
     

Deel Deze Pagina