1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVDcrave.com

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wayne Rooney, 20 dec 2002.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En geen NL handleiding? Who cares! 8)
    Bijna niemand leest die dingen toch? En ze zijn vast wel in't Engles, wat bijna iedereen wel beheerst...

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nederlandse handleiding? Heb jij een handleiding nodig om een dvd af te spelen? :+

Dat heb ik al gezegd een paar posts terug. Maar idd, echt spotgoedkoop, ga hem ook bestellen zo gauw ik een creditcard heb.

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij play.com dus maar geen fake-controller besteld.

Nu maar proberen bij dvdcrave.com

Mijn vraag is dus ook in dit geval:

Ik wil 2 controllers kopen, maar dit is dan een vrij fors pakketje dat uit australie moet komen. Loop ik op nu extra risico dat het pakketje eruit wordt gepikt op een of andere wijze. Ik heb ergens gelezen dat ze er de tekst GIFT op plakken, maar 1 dvd als gift kan ik me voorstellen, 1 dikke doos met 2 controllers wordt wellicht een ander verhaal.

Btw, de controllers zijn hier wel origineel en kosten 26,** euro, dus dat scheelt minimaal 10 euro per controller...

dank voor de reaktie..

m-X

edit---------------

Hmm, ook hier alweer zelf een antwoord op gevonden...de verzendkosten bedragen bij hardware 15 aussie dollars, ongeveer 7 euro's per unit....da's dus al met al bijna even duur dan dat ze hier zijn...maar desalniettemin gracias

Laatst bewerkt: 23 jan 2003
  4. gegron

gegron Guest

je kan ze beter apart bestellen dan krijg je ook meer korting en als je pakje eruit wordt gehaald maken ze m open kijken ze wat er in zit en doen ze m weer terug en sturen m verder

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Je krijgt geen korting op hardware.

Maar je kunt ze inderdaad beter apart bestellen. Dan is het pakje kleiner en valt het niet zo op. De kans dat de douane het pakje doorlaat zonder belasting te heffen is dan groter.

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Er gaat wel nog Australische BTW van af want die hoef je niet te betalen. Dat was bij mij bijna 5 AUD. Totaal, incl verzendkosten en alles, heb ik AUD 63,67 betaald voor een Controller S.

(Mijn controller was niet door de douane tegengehouden.)

Deel Deze Pagina