1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DVD's en 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MoonieB, 5 dec 2005.

1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die worden meestal ook niet op een DVD gezet maar op een gewone CD. Die worden inderdaad niet afgespeeld. De gekopieerde DVD moet dus echt de indeling hebben van de originele DVD.

2. PR Skywalker

PR Skywalker klaar voor 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ooik geen probleem want ik had een gekopieerde sincity en die deed het geweldig goed

ik steek mijn duim op voor m$

(\__/)
    (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
    (")_(") signature to help him gain world domination.

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn duim wil ik er niet voor opsteken want bij sommige DVD's (origineel en gekopieerd) heb ik toch last van framedrops. Nu maakt dit niet zoveel uit omdat ik nog mn PS2 ervoor kan gebruiken maar echt geweldig vind ik het niet.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Heb je hem dan op 50Hz staan of op 60 Hz? Als je hem op 60 HZ hebt staan is je tv dan 60 Hz of 100Hz? Bij 100 HZ tv's word 50 hz aangeraden

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon 50hz bij een 50 hz tv. Ik weet dat alles goed is ingesteld maar ik heb er wel last van. Ik heb sinds gisteren een LCD TV gekocht. Ik ga eens een keer kijken of ik er dan nog steeds last van heb.

6. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er met alle DVD's last van. Ik heb een Sony Trinitron 4:3 televisie die 60Hz ondersteund.

De Xbox360 staat dan ook op 60 Hz ingesteld. Nu had ik bij het kijken van DVD films al een slechte zin gekregen door zo nu en dan framedrops. Gekke was dat ik met 1 film geen last had en dat was een gehuurde film en dus had de DVD aardige krassen. Al mijn eigen krasloze DVD's haperen. Ik ga dus echt niet mijn DVD's bekrassen voor MS :p

Anyway, gisteren was het helemaal huilen toen ik echt schokkerig beeld had. Te bizar voor woorden dat MS deze verneukt heeft. Mijn xbox360 staat trouwens horizontaal(en dus lekker stevig)

Ik hoop maar dat MS een software patch uitbrengt, want ze willen graag een MULTIMEDIA apparaat hebben. Wat ze nu hebben is een console met crappy DVD playback. Op de oude Xbox had ik nooit problemen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    probeer het eens op 50 HZ ...? Ik heb nog steeds nergens last van :eek:

8. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met alle dvd's die ik de laatste maand gekeken heb framedrops bij de drukkere/snelle scenes en af en toe zelfs al als alleen maar de camera bewogen wordt (van links naar rechts een panorama shot ofzo). Zowel rentals als splinternieuwe. Vorig weekend PDZ erbij gehaald omdat ik me andere games allemaal uitgespeeld had, heeft PDZ ook Frame drops...

Khoop dat er een software update voor komt want ik vind het niet normaal dat ik met een 100hz televisie de 360 op 50hz zou moeten zetten (heb trouwens nog niet geprobeerd op het helpt)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waarom wil je hem niet op 50 HZ zetten? Dat maakt namelijk voor je 100 HZ niet uit ... de 60 HZ optie is eigenlijk alleen maar bedoeld voor 60 HZ tv ... voor de 100 HZ tv is het zelfs beter om de xbox 36o in te stellen op 50 HZ

10. JeePee

JeePee Guest

Ik heb ook alle DVD's met framedrops, zowel op 60 als op 50hz. Zwaar irritant. Hoop dat er idd snel een update komt.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm vaag dat andere er geen last van hebben ... Ik ben benieuwd of ze dat probleem kunnen oplossen ... lijkt me dan tv gebonden :eek:

12. IJsman

IJsman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fardo. Stop toch eens met dat "TV gebonden". de 360 werkt in veel gevallen niet goed als DVD speler met non-breedbeeld, non HD televisies. ik heb ook een Sony Trinitron (oid) en aan de lopende band Framedrops, sync problemen, etc.

Ik geloof direct dat op een mooi HD scherm alles er goed uitziet, en de 360 daar ook op toegespitst is, maar dat wil niet zeggen dat het uitermate schandelijk is dat "normale" TV's de dupe zijn. Da's geen TV probleem, da's een fout van Microsoft.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb geen problemen .. dus het kan niet anders dan tv gebonden zijn ... :eek: .. ik heb gewoon een normale tv

14. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is dat beter?
    ik heb ook een 100 HZ.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    omdat je dan geen last hebt van framedrops .. je tv blijft gewoon 100 HZ ;)

16. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke cool en voor games moet die dus ook op 50hz? (niet dat ik last heb van framedrops)

17. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    de "hz" van een toestel staat toch voor de beelden per seconden?

Mijn idee erover is alleen dat met 60hz alles nog vloeiende moest gaan maar ik ga proberen of dat de dvd's en pdz beter lopen op 50hz.

18. PR Skywalker

Leuk Bevonden:
    0
    eej ik lees net op de site dat m$ met een hd dvd speler komt.
    wordt het beeld dan zoiezo mooier of is dat alleen als je een hd tv heb.

ik heb maar een normale tv (wel plat scherm ) maar geen hd dus vroeg me af of het dan zinvol is om dalijk zon ding te kopen.

ps: ik heb totaal geen last van frame drops of wat dan ook ik kan de nieuwste film vlekken loos afspelen met mijn ''normale'' tv

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je waar ik soms last van heb, dat het geluid niet overéén komt met de animatie, bijvoorbeeld als iemand praat, dat die mond net ietsje te laat meegaat, heel irritant is dit!! Daarom kijk ik meestal ook nog dvd op mijn oude xbox...

20. PR Skywalker

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd dat heb ik ook met startrek ik dagt dat het aan de films lag dat het gewoon slegt was in gesproken maar nu je het ook he :p

Deel Deze Pagina