Als je het mij vraagt verschilt het per DVD hoe de X360 ermee omgaat....
Ik heb een HDTV en ik speel mijn games en DVD's af op 60 Hz, ik ga dus niet elke keer van Hz instellling wisselen als ik ofwel een DVD wil kijken ofwel een game wil spelen, want dat gezeur zou in mijn ogen niet nodig moeten zijn.
Zo speelt hij (gelukkig de meeste) DVD's vlekkeloos af, maar zo heb ik er ook een stel waarbij het allemaal wat haperiger is. Lichte krassen op de schijfjes schijnen niet zoveel uit te maken, want de ene DVD met lichte krassen speelt ie vlekkeloos af en de andere DVD waar geen vuiltje op te vinden is heeft ie weer moeite mee....heeft het misschien iets met de regio van de DVD te maken denk ik dan ?
Nja wat het ook is, mijn conclusie (en die van vele anderen denk ik) is dat de X360 geen uitzonderlijk goede DVD speler is. Voor de zekerheid speel ik gewoon al mijn DVD's af op mijn PS2 (dat deed ik hiervoor ook altijd) en dat loopt gewoon als een trein
De externe HD-DVD speler van de X360 wil ik wel gaan kopen, om van vette films in HD kwaliteit te kunnen gaan genieten op mijn TV
Laatst bewerkt: 9 jan 2006