He mensen ik heb iets ontdekt!
Ik had ook framedrops bij het bekijken van de DVD The 25th HOUR. Die had ik van de week gekeken met mijn vriendin.
Nu kom ik net op dit topic en heb hem helemaal doorgelezen en heb precies hetzelfde probleem met de framedrops. Nu heb ik een kopietje gemaakt van die film omdat ik het een vette film vond. Nu ben ik in eerste instantie die kopie gelijk gaan opzetten omdat ik nog eens wou checken naar die framedrops. En wat denk je? Helemaal geen enkele framedrop meer te bekennen (Heb hem ongeveer 30 minuten laten lopen). Ik d8 misschien ligt het dan aan het merk/type dvd waarop de film staat. Misschien dat bepaalde soorten moeilijker te lezen zijn voor de xbox 360.
MAAR LET OP!
Nu had ik tijdens dat kijken van de film de ondertiteling uitstaan. Nu heb ik de ondertiteling net weer aangezet en het viel me op dat gelijk de framedrops terug waren! Als je goed oplet zie je ook dat de framedrops gelijk zijn wanneer er en ondertiteling in beeld moet verschijnen. Niet bij elke zin natuurlijk maar als het gebeurt is dat bij mij op het moment dat er een nieuwe regel in beeld moet verschijnen (om de +/- 10 seconde).
Het lijkt wel alsof het kracht kost om de regel in beeld te laden en daaom er een frame wordt overgeslagen!
Als er vrijwillegers zijn moeten jullie ook eens ff testen als jullie ook nog framedrops hebben met de ondertiteling uit.
Als het hieraan ligt komen we samen weer een stapje verder waar het probleem nou precies aan ligt!
Laatst bewerkt: 22 feb 2006