problemen, zeker, heb ik.
sorry maar microsoft helpt niet echt. (why. bad service)
heb metteen 4 dec mijn xbox 360 gehaald, en gewoon bij het spelen van dvd's schokkerig beeld. (50 -60 , maakt geen onderscheid)
( normale tv met nl subs. )
raar maar waar, zonder subs geen probleem meer
wel bekent probleem lees ik op veel sites.
ik bel microsoft en moet me registreren. had geen xbox bij de hand dus ging ik naar winkel.
winkel: "bij ons duurt het 6 a 12 weken opsturen. je moet microsoft bellen die komen hem halen en dan heb je binnen 5 dagen terug."
1 dag later bel ik microsoft. en ja, eerst registreren.
ik registreer.
Je raad het al. "we kunnen niks doen en hij wist het probleem". hij wou alleen dat ik registreerde. de *** dus (aan telefoon. microsoft).
en ik zei " maar ik wil dvd films kijken."
wat hij zegt . " moet je een dvd speler kopen"
kunnen we niks aan doen.
Ik terug naar winkel. ja. ja. *** zeg.
heb ik een nieuwe gekregen (toch goed van winkel).
en ja. nog steeds schokkerend beeld op normale tv als ik nederlandse sub aanzet.
beetje slechte service microsoft
volgens microsoft moet ik een dvd speler kopen, . zal ik ook een game console van concurrent kopen. (sorry but i'am shocked)
beetje raar. Maar het is een bekent probleem en microsoft doet er dus niks aan als het beeld schokt.
toch maar oplaten sturen door winkel?
microsoft doet zelf niks.
misschien komt de winkel een keer met de samsung drive en werkt het wel goed.
Ligt niet aan 50 of 60 pal instelling. want beide heb ik getest.
Laatst bewerkt: 31 mrt 2006