Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Naar aanleiding van de goede acties bij free record shop ben ik wat meer dvd's gaan kopen. Zo kan je via de 3 dvd's voor 15 euro de Matrix Trilogy aanschaffen of via de 3 voor 25 euro de Lord of the Rings Trilogy aanschaffen. Ook kan je andere topfilms als Bourne Identity, Bourne Supremacy, The Green Mile en nog vele anderen aanschaffen voor maar 5 euro per stuk.

Hebben jullie nog dvd's die je echt moet hebben, zowel nieuw als classics. Het lijkt mij wel leuk om te horen welke films jullie echt goed vinden die al op dvd te krijgen zijn.

2. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zo'n beetje alle films gekocht die ik leuk vind en vaker zou willen zien. meeste heb ik bij de frs gekocht

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Er bestaat al een soortgelijk topic hierover:

[Films] Klassiekers

In deze thread geeft iedereen aan welke films voor hun klassiekers zijn en geeft dus antoord op je vraag:

De klassiekers zijn inmiddels sowieso wel op DVD verkrijgbaar en in de recente film thread wordt er ook al veel over DVD's gesproken en welke goed of minder goed zijn.

Een 3e thread is dan ook een beetje overdreven imo en het zal sowieso voor een flinke lading cross-posts zorgen. Vandaar dat ik deze op slot doe..

Laatst bewerkt: 13 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina