Weet ik weet ik, maar dan nog het enige wat je nodig hebt is octrooi en KVK. toch? Ok misschien wat patenten op idee'tjes enzo maar voor de rest valt het allemaal reuze mee ..
wat heeft iedereen toch? Reclames maken ook leugens . Maar na Vrijdag kan je ons uit dagen. We gaan eerst elkaar beter leren kennen de clan members dan he. En dan na vrijdag zijn we totaal klaar om ten strijden te trekken!
vind ik ook hoor! en SmartieZ en ik zorgen wel dat je views krijgt! Well......................enough about me..........What do you think about me?
Dank je! Wij zoeken nog goede spelers voor de game Rain Box Six Vegas! Meld je even aan op het forum. Of neem met mij contact op voor een Try-Out!
Ik geef je een tip Mitch, ga niet recruiten. Alle spellen op GoW na zijn aan het bloeden en dat houdt een keer op. Wacht op Forza en Shadowrun, eerder zul je toch niks kunnen doen met je team aangezien er niks meer actief is (alhoewel, 430.000 mensen op CoD
Ik denk dat veel mensen nog wel actief blijven op GoW als er nieuwe spellen komen, veel moeten er van de verslaving af he
Is Dutch Xbox Pro Gamers nou echt het beste waar je op kan komen? Dutch is inmiddels al zo afgezaagd, Xbox: oh really?, en Pro Gamers: bewijs dat maar eerst; en "Oh, sorry, we're just the best clan on the world."-shit op je website is ook zo patserig. Maar ja, dat begrijpen we wel van 13-jarige kindjes .
Hij denkt dat ie heel wat is. Maar goed, als je een Reclame zit te kijken en je ziet ineens een was middel en ze zeggen dat ie heel goed is en de beste was produkt ga jij dan ook meteen naar de winkel rennen en 10 van die pakken kopen? Nee! Dus houd je mond A.U.B als je toch niks te hebt vertellen. Ga ergens anders SPAMMEN!