1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light 2

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 11 jun 2018.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Leuk en aardig 500 uur aan content. Maar zo geweldig is dat toch niet ? Speelduur staat niet geljk aan kwaliteit. En 500 uur ? Moet je dat wel willen tegenwoordig.

    Ik ben geen 16 meer ofzo. Heb een leven naast het gamen.. Geef mij gewoon een game die je in 50 uur op 100% kunt uitspelen en ik ben tevreden. Kun je straks weer nutteloos 1000 zombies ondergoedjes gaan lopen collecten. :+
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik begrijp ook niet zo goed waarom Techland dit steeds blijft beloven. Deze game is toch geen live service?

    Een goede DLC zoals bij deel 1 is natuurlijk wel gaaf.
     
  3. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Niels_x360 en Daz vinden dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Goed dat er nog aandacht is voor de vorige generatie consoles. Ziet ernaar uit dat de game goed is geoptimaliseerd voor beide generaties.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Performance Mode:

    PS5: 1080p 60fps
    Xbox Series X: 1080p 60fps

    Quality Mode:

    PS5: 1080p 30fps RT Shadows/Ambient Occlusion
    Xbox Series X: 1080p 30fps RT Shadows/Ambient Occlusion

    Resolution Mode:

    PS5: 3200x1800 30fps
    Xbox Series X: 3456x1944 30fps


    Hoewel Dying Light 2 officieel pas vrijdag uitkomt, zijn er diverse consumenten die de game al hebben ontvangen. Techland meldt op Twitter dat het spel in deze vorm incompleet is en raadt mensen aan te wachten op de day one-patch, die vrijdag moet verschijnen.

    Techland heeft daarbij laten weten wat mensen zoal van de day one-patch kunnen verwachten:

    • Fixed the Broadcast infinite respawn story block
    • Fix for dialogues that block story progression
    • Re-signing to the coop session doesn't fail in case the user is logged in
    • Fixed crash when handling electrical parts to Carlos in Bazaar
    • Fixed problems with temporarily lowering the difficulty level - improved adaptive difficulty for AIs
    • Fixed crash caused by background renderer during the transition between menu and loading screens
    • Increased Wwise overall memory limit - fix for missing sounds and voice-over
    • Resolved problems with objects and AI sinking into the ground on a flat surface.
    • DLSS enabled. Improved default DLSS sharpness.
    • Fix for AI sometimes freezing/becoming immortal when the owner changes during death
    • Fixed the gamepad isn't detected by the game before any movement or action will be conducted using a keyboard or mouse
    • Added protection against potential crashes.
    • Updates for ES, CH; DE intro.
    • Added missing game actions fixing the game's unresponsiveness.
    • Fixed streamer mode option that(was not working properly).
    • Fixed crash on opening the secondary screen.
    • Fixed disconnecting coop sessions after a certain amount of time.
    • And many more...

     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2022
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Iig een "recommended" van Eurogamer, dus al een goed begin. Sowieso is die goede first person parkour belangrijk voor mij. Dat was juist de selling point van deel 1. Niet alleen zombies bashen, maar het feit dat jouw karakter heel vloeiend allerlei capriolen kan uithalen; springend van dak tot dak en letterlijk over de hoofden rennend van tegenstanders. En dat allemaal in first person dus.

    Dying Light 2 review - brutal blockbuster that's inelegant but hugely entertaining • Eurogamer.net

    "I can't pretend to be an expert in big blockbuster games - the bloat and overstated breadth isn't exactly to my taste - but Dying Light 2, with its varied systems lifted wholesale from elsewhere, is a welcome reminder of how hugely entertaining they can be. There's a brutality to its breadth, to the vastness of its world - this is the triple-A experience served up with the subtlety and grace of a modified hammer to the head. It's rarely elegant, but it is most definitely enjoyable."
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2022
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421









    Overigens gaan de reviews flink op en neer in score. De grootste detractors lijken op dit moment het middelmatige verhaal en de vele bugs (zie IGN review). Sowieso day 1 patch voor de bugs en die is nu nog niet uit? Andere reviewers spreken hier weer niet over. Het is grappig... dit lijkt heel erg op de release van Dying Light 1. Veel ambitie, in het begin grof (bugs), maar wat een game is dat geworden zeg. Techland heeft die game niet losgelaten. Nee, dit stelt mij niet teleur. Misschien geen day 1 purchase (doe ik toch zelden overigens), maar ik heb wel de indruk dat Techland met DL2 goud in handen heeft. Redelijke tot meer dan goede basis in deze release, met maximaal potentieel.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Nah, wel teleurstelling hoor. Eindeloos geouwehoer over keuzes die er echt toe doen en een wereld die realistisch mee verandert binnen een goed verhaal en dan krijg je dit... Dit. Is lijkt gewoon Dying Light 1.5 te zijn. Prima, maar lul dan niet zo. Ik tik hem wel een keer voor twee tientjes op de kop
     
    Tyrant en Zifnap vinden dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    De afdeling Commercie heeft weer flink zijn stempel gedrukt. :D

    Overigens geloof ik al lang niet meer in dat soort beloftes, vandaar dat het mij ook niet teleurstelt. Eerst zien, dan geloven.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Technisch vernuft van Techland en weer een sterke case voor ray tracing. Transformatief, mits correct toegepast.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2022
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    [​IMG]

    Weer hoop gezeik. Ook 60 fps enkel bij 1080p...
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Op de console is het sowieso weer een rommeltje. Het vreemde is dat in sommige reviews je hier nauwelijks iets van terug hoort. "Ja, we hadden een paar bugjes..."
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Hoe tof ik deel één ook vond waag ik het er niet op. Dan wacht ik wel even tot patch numero vier ofzo en pik ik hem voor drie tientjes op ofzo. Jammer wel... Al ga ik komende half jaar waarschijnlijk toch alleen maar Elden Ring spelen :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Killamonkey en Zifnap vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Begrijp ik helemaal. Ik heb er wel vertrouwen in, maar ik had persoonlijk ook geen haast. Games zat. Buiten dat geloof ik wel dat dit een geweldige titel kan worden en soms al is. Vandaar de tegenstellingen in de scores. De één herkent meer het potentieel dan de ander. Nu nog polijsten. Helaas moet dit toch weer gebeuren na release, maar wie is tegenwoordig nog verbaasd hierover...
     
    Yi-Long, Yellow 13 en Killamonkey vinden dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Echt leip dat er gewoon weer een game in niet werkende toestand wordt gereleased.. Leren ze 't nooit?

    Triest dit.
     
    Yellow 13 en Daz vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Schijnt ook een verwijzing naar Dead Island in de game te zitten. Daarvoor ga ik deze Zombie van een game nog niet aanschaffen. :+
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Op Steam vandaag bijna 261K spelers. Vierde plek achter Counter-Strike, DOTA2 en PUBG. Dat lijkt me verre van een "zombie" van een game.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik doelde ook op de technische ellende die er nog inzit. Uiteraard niet op het beeld wat de dev er mee probeert te bereiken. Dat is dus ook juist het punt. Het is nog geen volwaardige game als er nog zoveel ellende inzit. Budgetbaktitel voor 20 euro, dan koop ik hem wel. Met alle respect Zifnap, maar probeer niet iets te verdedigen wat gewoon niet ok is.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik "verdedig" waar ik zin in heb Yellow. Misschien moet jij niet te snel conclusies trekken?
     
    ArtificialFaith en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina