1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Dying Light

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 29 mei 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    De following kon je op hard spelen ook dan was het wel wat pittiger.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gaat mij niet zozeer om de moeilijkheid, maar de rare powercurve in het spel. Op het begin sla je 500 keer met een stokje op een zombie en niet veel later zijn ze in 1 klap kapot. De sterke enemies zijn wel gewoon spannend.

    Dead Island was precies hetzelfde. Paar blueprints te pakken en je kon fluitend door het spel heen. Ik had veel liever gezien dat ik goed de keuze moest maken of ik langs een zombie wilde rennen of hem kapot wil maken, maar niet omdat ik 30 keer op zijn hoofd in moet slaan.
     
    fredfenster en Servantes vinden dit leuk.
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik speel het alleen co-op met een maatje en we doen alle side-quests en zitten nu op 23 uur en 60% completion ofzo. Maar ik vind het geen game die je vier á vijf uur achter elkaar speelt.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Iemand een goedkoop adresje waar ik een key kan kopen voor de One? Ik zit al te zoeken, maar vertrouw het niet allemaal. Wie heeft hem ook gekocht via een key en kan mij vertellen waar???
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff spel wordt wel erg uitgerekt zeg. Beetje onnodig veel content waardoor ik veel dingen maar links laat liggen.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    lol :+



    En uitgespeeld :) finally
    [​IMG]
    Denk dat dit wel mijn meest enge moment in het spel was :+ Schrok mijzelf echt wezenloos


    [​IMG]


    Zoals ik eerder al aangaf, vond ik het wat langdradig worden. Veel sidequests ed ook gewoon geskipped omdat ik er genoeg van had. Wel de beste zombie free run RPG die er is :) Eigenlijk een vettere klimgame dan AC.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2016
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    De game was inderdaad na een loop van tijd meer van hetzelfde. Maar ja welke game is dat niet. Ik heb me met deze game tot het einde kostelijk vermaakt en ook met de nieuwe DLC's. Ik vind het concept van deze game tof en daarom bleef het voor mij ondanks de herhalende gameplay een leuke game. Zeker omdat je het in COOP kan spelen wat het echt super vet maakt. Ik hebt met @Ic3DFire me kapot gelachen en gezweet als we weer eens hordes zombies moesten omleggen.

    Een nieuw deel of een verse DLC is zeer zeker welkom.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De normale editie op de kop kunnen tikken. Eerste uren zijn wel positief. Dag/nacht cyclus is vet. Eerste nacht was heftig, nachten erna vond ik het vooral leuk om de nachtjagers te fucken door ze naar safe zone te leiden en dan met cocktails te gooien.

    Vechten voelt nog beetje vreemd als je met een honkbalknuppel met spikes erop 10 keer moet rammen en niet het gevoel hebt dat de spikes echt schade opleveren. Zal wel minder worden naarmate ik meer badass word.

    Hopelijk brandt de main missie nog een beetje los en blijft het niet bij het spelen van een loopjongen.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Veel gratis DLC voor Dying Light

    Techland komt met goed nieuws voor liefhebbers van de open world zombie action-adventure Dying Light: over de komende twaalf maanden krijgt Dying Light maarliefst tien DLC-pakketten - voor nop.

    De DLC-pakketten zullen onder andere nieuwe story-missions, nieuwe vijandelijke eenheden, locaties, quests en wapens bevatten. Het eerste pakket, genaamd Content Drop #0, zal al snel verschijnen. In deze toevoeging zullen nieuwe vijanden de stad van Harran bezoeken.

    Het vermakelijke Dying Light kwam in 2015 uit voor PlayStation 4, Xbox One en PC en is de spirituele opvolger van Dead Island uit 2011. In 2016 kwam Dying Light met een grote uitbreiding, genaamd The Following.

     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    BOEM

    Nu nog even deze titel via een Steam summer sale meepakken.
     
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dat ze deze game nog steeds ondersteunen:cool: Deden meer developers dat maar eens.

    Blijft trouwens echt een top game:)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Fuck, heb de game inmiddels doorverkocht..
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Dying Light blijft echt tof zeg. Net met 3 randoms weer even gespeeld. Blijft lachen om met z'n 4en in die wereld te rennen en missies te doen.
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Bevat dying light the following enhanced edition jezus wat een lange titel ook de base game?
    Namelijk op de kop kunnen tikken,maar weet eigenlijk niet of het origineel er ook inzit?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, heb hem zelf ook.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Gisteren gestart met een playthrough, en straks Coop na de prologue. Maar wat een goede eerste indruk maakt deze game zeg. Gelijk al aan het klauteren over schuttingen en muren. Weinig health, veel tegenstanders. En het lightning model is erg indrukwekkend; de wereld wordt mooi belicht en in het duister is het ook *echt* donker. Speel op hard difficulty, dus de zaklantaarn gaat ook langzaam uit.

    Dit jaar heb ik ook Dead Rising 3 Coop gespeeld, maar ik heb de indruk dat DL kwalitatief daar een behoorlijk eind boven staat. Zoals Dead Island, maar dan beter uitgewerkt.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Tweede Content Drop-update brengt geluiddemper naar Dying Light

    Ontwikkelaar Techland heeft een geluiddemper toegevoegd aan Dying Light.

    Deze week is de tweede Content Drop-update voor Dying Light uitgekomen. De drop brengt een geluiddemper naar de zombiegame.

    Met de geluiddemper kunnen zombies onopgemerkt verslagen worden, zonder een chaos te creëren. De demper kan alleen gebruikt worden op Duitse- en Amerikaanse 9mm pistolen. Bij de quartermaster kunnen spelers speciale ammo en de blauwdruk voor de demper krijgen.

    De geluiddemper is de tweede Content Drop in Dying Light. Eerder dit jaar maakte ontwikkelaar Techland bekend dat binnen 12 maanden tien gratis nieuwe uitbreidingen voor het spel uitgebracht zouden worden. In oktober bracht de ontwikkelaar al de drie nieuwe wapens naar Dying Light, namelijk een gegraveerde revolver, een mes en een speciale bijl.

    Dying Light kwam in 2015 uit voor PlayStation 4, Xbox One en pc en heeft nog steeds zo'n 500.000 actieve spelers per week. In 2016 gaf de studio nog aan dat deze geen nieuwe content meer zou maken voor de game, maar trok die belofte dit jaar weer terug.

     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Al gedownload. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina