Vind het gewoon Dead Island met wat meer rennen en springen. Animaties zien er nog steeds klungelig uit.
Waren zombies in Dead Island dan ook anders tijdens de nacht? Kan me daar nog vrij weinig van herinneren, wel dat er altijd zulke exploderen zombies waren die een fucked up geluid maakten.
Echt? hmm crossplatform, dus verwachtingen zijn dan aardig gedaald. Dead Island vermaak ik mij op dit moment zeker mee, maar het spel is zo ongelofelijk buggy. Dat wazige beeld als je draait vind ik ook verschrikkelijk Ik denk dat ik toch voor de next-gen versie ga. Vraag mij sterk af hoe goed de game gaat lopen op current/last
Uhuh ook op 360. http://www.gamestop.com/browse?nav=16k-3-dying light,28zu0 Maar crossplatform niet toch? Althans heb ik niks over gelezen. Dead Island is idd een beetje buggy net als Riptide maar ja toch deed het voor mij niet echt veel af van de fun.
Dat zeg ik ook niet maar dit is toch wel een nieuw deel, met in de filmpjes erg mooie omgevingen etc en nieuwe dingen. Vraag mij af of de oude xdoos dat wel aan zou kunnen.. En met cross platform bedoelde ik dat het op de oude en nieuwe gen komt
Haha ja de filmpjes zijn ook allemaal van de next-gen daar ziet het er echt prachtig uit, ben ook benieuwd hoe het er op de 360 uit ziet denk behoorlijk gedowngrade maarja als het er net zo uitziet als Dead Island qua grfx ben ik allang blij. Vind de nieuwe setting ook erg tof met dat dag en nacht gebeuren.
Ben ook benieuwd naar de releasedatum. Eindelijk echte nextgen games voor onze nieuwe consoles ipv crappy fable anniversary op de 360
Kan nog niet echt warmlopen () voor deze titel, misschien moet ik eerst Dead Island maar eens proberen om te zien of het genre iets voor me is.
De trailer is erg nice, tof sfeertje en passende muziek. Maar ja..dat was de eerste trailer van Dead Island ook.......heel erg vergelijkbaar met die trailer ook. Maar van de sfeertje en die emotie uit die trailer was niets te vinden in de game zelf.