Wekt bij mij wantrouwen op dat morgen pas de reviews komen..hoop dat het een toffe game is geworden (DL)
Ik hoop ook dat hij tof wordt, als het blijkt dat de game goed in elkaar steekt dan ga ik misschien ook maar eens kijken naar een current gen console.
Vannacht de game gedownload, straks spelen. Ben erg benieuwd. Heb me, ondanks de bugs, erg vermaakt met Dead Island 1 en Riptide.
Hij is sinds vannacht te downloaden in de EU PS store (in de Amerikaanse store kon je hem sinds gisteren al downloaden) 3 mensen uit mijn lijst waren hem vannacht aan hem spelen.
Dus Dus als ik hem nu download kan ik hem al spelen ofwat? Want op de wbow store staat pas vanaf dezenacht te spelen?
Je kunt berichten ook aanpassen, is iets overzichtelijker dan 3 berichten achter elkaar van dezelfde persoon . Gister paar uurtjes gespeeld, tot nu toe positief, uiteraard heb je eerst de verplichte tutorial en eerste missies maar zodra je je eerste shelter uit kan is de wereld direct begaanbaar en kun je beginnen met klimmen. Je vindt echt de vaagste dingen en sommige dingen zijn ook nog best goed zoeken. Maar het geeft toch wel een kick als je een stuk of 6 zombies voor de eerste keer tegelijkertijd elektrocuteert.