1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dynasty Warriors 5 Empires

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchDemons, 21 jun 2006.

  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    heeft iemand m al? Ik ben heel Alkmaar afgegaan en heb m nog nergens gezien:mad:
    niet bij de mediamarkt, freerecord of dixons...nergens....
     
  2. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ja man ik ook niet:confused::confused::mad:en vandaag ook niet:confused: het is inmiddels al de 24e
     
  3. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand um in den haag al gezien, en in welke winkel, kheb geen zin om voor nix de deur uit tegaan
     
  4. Re4zeN

    Re4zeN Unleash the beast

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Ceastro13

    Ceastro13 Momochi ZaBuZa

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar welke winkel verkoopt het spel:confused: ik haat onjuiste release datums*sigh*
     
  6. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    nou..dan hoop ik dat ie maandag wel te koop is. VInd t een beetje raar dat ie nog nergens te koop is.:mad:had er best zin in om m vandaag te spelen
     
  7. Digital Trance

    Digital Trance Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dynasty Warriors 5: Empires

    Prijs: € 42.99

    Bij Dimension Plus - Direct Leverbaar :thumbs:

    http://www.dimplus.nl/

    Gr.
     
  8. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    shit zeg.. nergens te vinden.. zelffs niet bij mediamarkt (eindhoven).

    kben niet van plan em via i-net te kopen. op de een of andere manier vertrouw ik dat gewoon niet..
     
  9. Digital Trance

    Digital Trance Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja-Man :)
    Dimension Plus is een wereld zaak (ieder voor zich),maandag bellen en dinsdag bij wijze van al in huis.
    Je krijgt bij elke spel wat je koopt spaarpunten ,zo heb ik kameo gekocht met 50% korting :)
    Alleen jammer geen spaarpunten op de consoles ,hehe heb daar mijn 360 ook vandaan.

    Gr.
     
  10. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53

    Hmm..op zich ziet het er goed uit..ze hebben goede prijzen. Vind t alleen jammer dat je 10 euro moet dokken als je onder rembours betaalt (is voor mij toch de favoriete manier). Vooraf betalen kan ook, maar er staat dat je daar 'de langste'levertijd voor moet verwachten. Weet jij toevallig hoe lang het dan duurt, Digital Trance? (als je vooraf betaalt via bank of giro)
     
  11. Digital Trance

    Digital Trance Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat ze de betaling binnen hebben sturen ze de game op.
    Ik bel meestal met een nieuwe game in de ochtend of in de vroege middag ,dan krijg je een factuur waarop wat gegevens staan.
    Als je meteen betaald (Online Bankieren) krijg je kort daar op een bevestiging binnen dat het geld is overgemaakt en dat het pakketje verzonden is.
    Een dag later is het binnen :thumbs:

    Voordeel is dat je spaarpunten krijgt,kost je niks en krijg je gratis bij de meeste bestellingen (consoles uitgesloten).

    Ik haal daar al mijn games tegenwoordig.
    Ik hou er zelf ook niet van om games ed via het internet te kopen ,de afhandeling is telefonisch (je kan bellen ,dus je laat online niks achter) en de betaling mag je zelf bepalen.
    Betaal je gelijk heb je game een dag later ,betaal je met accept ,dan heb je de game pas als ze het geld hebben. (Rembours idd)

    Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met dimplus.

    Fijne avond allemaal :b:

    Gr.
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik krijg morgen Dynasty Warriors 5 binnen, man daar heb ik lang naar gezocht!
    Heb deel 4, en doe ik nog steeds, zoo vaak gespeeld. Heerlijk gewoon.
    Empires biedt natuurlijk wel meer dan het 'gewone' deeltje 5, maar ach, ben allang blij dat ik deel 5 dan eindelijk krijg.
    Als ik nog eens een 360 koop, wordt dit er zeker eentje voor mij om aan te schaffen :)

    overigens wel leuk dat er een thread over is, had niet gedacht dat deze reeks vrij bekend was in Nederland.
     
  13. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ja, valt mij ook mee dat er überhaupt mensen zijn die de reeks kennen:)

    Ik ga vandaag nog maar eens kijken bij de MM en wat andere winkels. Het feit dat ie nog steeds niet op de site staat van FRS en dat bol.com 2-3 weken levertijd opgeeft, vertelt mij dat DW5E niet in grote getalen aanwezig is in NL:mad:
     
  14. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze game by future zone rotterdam zien liggen voor 32,95 euro, niet duur voor een nieuwe game.
     
  15. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    heb m deze week binnen gekregen van play.com, en hij valt me helemaal niet tegen! Wat me wel opvalt is dat je wel gelijk in de game wordt geflikkerd zonder enige uitleg! Ik zat dan ook vol met vragen na de eerste paar potjes. Want waarom capture je soms officers en de andere keer reviven ze? Wat bepaalt met hoeveel basissen je begint en wanneer krijg je een nieuw wapen?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog mensen met ervaringen?
     
  17. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup. Spel valt tegen, maar voor de liefhebber wel gewoon een must. Spelervaring blijft uiteraard hetzelfde, alleen de graphics vallen flink tegen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Define "liefhebber" eens.
    Wil hem anders evt overnemen ;)
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Hij bedoeld waarschijnlijk fans van de serie (me :cool:).
    Deze kennen de officers al, kennen het verhaal en weten hoe alles gaat.
    Fans kennen namen als Battle of Chi Bi, Yellow Tubban Rebellion en meer van dat, dat klinkt hen bekent in de oren en zij willen graag spelen.
    Mensen die niet bekend zijn bij deze serie zullen denken van 'euh, oke'.
    Maar als je van dit genre houdt (hack en slash) dan zal je het wel leuk vinden.

    Voor DW fans natuurlijk weer gewoon goed nieuws :)
     
  20. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind hem er helemaal niet zo verschrikkelijk uitzien hoor?
     

Deel Deze Pagina