mijn pc is eens een week kapot, eenmaal terug, vind ik deze thread pas op de 2e pagina. Zonde.
De dynasty Warriors spellen zijn heerlijk, dat hoeft niet op de 2e pagina te staan als het een vrij recentelijk spel is
Ik moet zeggen dat ik naast het spel, het ook altijd wel interessant vind om even in de encyclopedie (oke, hoe je dat ook schrijft) te kijken. Natuurlijk niet vaak ofzo, maar ik vond dat ook wel interessant.
In DW4 ging er geen officer van je eigen 'kant', Wu, Shu of Wei dood, en in deel 5 kreeg je ineens dat er characters om het leven komen, en dat was toch even anders. Hierdoor wou ik wel wat meer weten over hoe het ging, en ik moet zeggen dat het echt een goed extra iets is dat ze een ecyclopedie erbij gedaan hebben, netjes
Ik vind de pluspunten van de DW reeks dat het een verhaal heeft waar je je in kan verdiepen, maar waar je je ook geen zak van aan kan trekken. Het blijft bij allebei de manieren speelbaar. Ook de muziek altijd, man, geweldig. Ik heb zelfs een aantal soundtracks op mn mobiel op gezet.
En natuurlijk, het speelt gewoon lekker.
Een maat van me heeft Empires, en die zal ik eens een bezoekje brengen
Wat zijn trouwens jullie favo characters? Even leuk om te weten
Ik vind Zhou Tai, Ma Chao en Xiahou Dun heerlijke characters. Daarnaast natuurlijk vele andere (Zhang Fei, Wei Yan, en ook Pang Tong)
Favoriete zijde is voor mij Shu.
Kan zelf niet wachten om dit nieuwe deel eens bij die gozer te spelen.
edit:
Lu Bu, mauhaha!
Idd Hu Lao Gate ja, en Si Shui Gate. Zeer sterk mensje
Laatst bewerkt: 23 jul 2006