Nice pics.......i'd wish to be there........Half-life2 ......... Krijgen we hier op xbw ook nog een uitgebreid report van de E3??? zou nice zijn
Jeb die komt er maar als ik straks veel info zie ... post ik deze ook hier ... de crew krijgt het druk deze weken ...
Too bad i'm not from the press,i would give an eye and a tooth to go there.Ah well cant do anything else then wait for the review of the show.
13 mei d8 ik zo? maar nou je het zegt, 14 mei zou ook kunnen .. hmm, denk tog 13 mei omdat xbox.com vandaag al e3 pers ding laat zien..
Ik kijk ook uit naar die persconferentie, die van vorig jaar was geweldig! En al die info.. de hele crew gaat z'n best doen om jullie alles te laten weten wat jullie willen weten over de Xbox! and offcourse thanks to Letsbee for the info and the pics! Ceep them going
morgen begint het al, maar de egte expo begint woensdag.. overmorgen dus (de 14e) bron: http://www.e3expo.com
Damnit :{ I cant be there Ik zou er echt een groot deel van mn spaarcentjes voor over hebben om daar te kunnen zijn