Bedoel je dat van Alien??? Als je goed ziet zie je in een ruimte waar je vecht, dat is dan het alien schip. Als je Alien 1 heb gezien dan zie je het wel...
Zelf heb ik de N64 versie nog nooit gespeeld maar als jij dat wel hebt gedaan kan je misschien het eerste deel in de nieuwe versie herkennen Vooral de eerste screenshot in de openingspost moet dan toch een belletje laten rinkelen *) Spel lijkt me super, Rare geeft altijd een lekkere gameplay aan hun spelletjes mee. Zeker de multiplayer gaat leuk worden voor uren speelplezier.
Eerst maar ff spelen denk je niet ?! Deze game wordt gewoon al vet, want de game ziet er ongelovelijk uit en de oude N64 versie was gewoon al Creme de la Creme + Multiplayer met Xbox Live !!! Ik kan niet wachten ! -Edit Check hier Artwork etc.
Er staan nu 2 hele coole nieuwe trailers (ingame footage) van deze game op www.gametrailers.com, en het ziet er echt ontzettend mooi uit.
dit is een MUST BUY voor mij! Ik heb laatst een recensie gelezen op IGN van de originele game op de N64.... een 9.9!!!! Damn.... en die trailer is ook iets te spectaculair gewoon. Dit gaat gegarandeerd een topper worden.... kan echt niet wachten!
Tis alleen zo jammer dat hij zo laat uitgebracht word. Op de E3 zag hij er al redelijk goed uit.ZO goed dat ik dacht dat hij dit jaar nog wel ge-released zou worden.Maar op IGN werd al gesproken over March 2005. Das jammer...maar al zouden ze het in Nov. gaan release zouden ze niet echt veel verkopen omdat Halo 2 teveel concurentie zou gaan bieden....Maar ik had hem graag volgende maand in de winkels zien liggen.
Echt nice atwork Mij lijkt conker echter super vetjes worden. Heb een heel klein stukje van de N64 versie gespeeld, maar toen ik hoorde dat ie op de xbox uitkwam heb ik hem aan de kant gelegt zodat ik nog heerlijk verrast kan worden. Mijn eerste indrukken waren van de N64 al erg positief, verwacht hier veel van
Ik heb al eens iets over dit spel gelezen, je kan in een speelmodus (multiplayer) doen alsof je doodligt en wachten op iemand die voorbijloopt en hem dan onverwachts met een starwars zwaard neersteken! lollig Deze game wordt volgens mij een goede klassieker ! Grtz, McColanis
Jmmr dat het zo lang duurt voor dat ie uitkomt Maar als ie uitkomt ga ik in een slaapzak voor de winkel liggen net zoals halo2 (bij wijs van spreken dan)
whoah op de frontpage van xboxworld kan ik al zien aan de plaatjes dat dit een meesterwerk word....ik ga een week van tevoren voor de deur bivakeren van de plaatselijke gameboer