Die screens zien er echt prachtig uit, om deze 2 moest ik gewoon hard lachen omdat het er zo cute uit zag
ja echt wel.....je had mijn vriendin net moeten horen...óoooooh wat lief en schattug,wil je die spel voor mij kopen,PLEASE.....en zo ging het wel effe door
haha wie weet dit stukje nog? waar die gruwelijk lelijke gargole zit en je hem gewoon moest verslaan door keihard op zn kop te rammen met een steelpan
Ja ik vond de game er ook al ongelooflijk goed uitzien op de E3. Maar de game was pas voor 70% klaar ofzo .
Wow, dat ziet er idd erg mooi uit. Toch ga ik deze game niet kopen omdat ik Conker al voor de N64 heb en ik heb geen Xbox Live. Daarnaast is de game nou ook weer niet zo geweldig, wel goed maar niet die 9,9 die IGN geeft.
concker voor de xbox is iet te vergelijken met concker voor de N64 ... het is slechts een semi remake ...
Wat ik alleen jammer vind van de graphs is zijn kleding. Ik zie er geen diepte 1, lijkt net 1 plak rond zijn lichaam.. Maar dat kan aan mij liggen.
Erg stoer filmpje, die landing op omaha beach hebben ze erg goed/leuk gejat van Saving Private Ryan. En op het laatst met die stroomstoel Very nice
Echt inderdaad dit word zo vet. Mooie scene uit privat ryan leuk stukje koken uit the green mile. Echt dit word een topper.
Jammer dat ik Conker bad fur day, nooit op mijn n64 gespeeld heb, ik weet nog de prijs toen het spel uitkwam, 260 gulden oww. Filmpje ziet er wel funny uit.