Het ziet er inderdaad fraai uit en er zit veel humor in (How do I look? -You look great.), maar ik twijfel wel erg over de gameplay. Wat je kon zien is dat de speler alleen zat te strafen (heen en weer) en niet aan het richten was. Iets dat bij Driv3r ook een beetje het geval was. Bovendien vond ik bij de eerste actiescene dat de vijanden veel te dichtbij stonden, dat zouden ze toch moeten vermijden als het schieten niet erg goed gaat.
Ja idd, ik vond de actie van wat ik in die trailer zag ook nog niet echt geweldig. Het liep gewoon niet echt lekker. Maar goed er kan nog veel gebeuren voor maart 2004.
huh 260 gulden voor een spel??????? Wtf!!! die gfx van dat filmpje zijn echt TE mooi. Ninja gaiden is er niks bij
Kan iemand mij wat meer vertellen over de gameplay. Wat is de bedoeling in de singleplayer en is er een verhaal??? En de multiplayer, is dit gewoon elkaar afknallen of zijn er verschillende onderdelen. Gaat het tot 16 man?
De singleplayer speelt zich af in een cafe waar conker ladderzat wordt en hij zijn vriendin belt. Maar op de een of andere reden neemt ze niet op. Niet dat conker nou bezorgt is of zo. Nee hij gaat gewoon lekker door met zuipen. Nou bijna in de ochtend denkt hij ik moet toch eens naar huis en hij gaat maar eens huiswaards. Maar daar gebeurd er iets verschrikkelijks met conker. Hij komt er achter dat hij een enorme kater heeft overgehouden van al dat zuipen. Nou en vanaf daar begint het verhaal een beetje waar je ook heel veel parodieën tegen komt van films.
Vette boxart!!*) Volgende maand zit er btw een demo van dit spel bij OXM UK. Ik ben er erg benieuwd naar. Wél gaaf dat ze de demo al zo vroeg voor de release van de game uitgeven. Kopen!!!*)
Zoals al gezegd is gaat het over Conker die met een kater op zak maar eens zijn huis terug gaat zoeken. Je merkt in het spel alleen op bepaalde momenten iets van het verhaal, want eigenlijk beland Conker bij toeval van de ene in de andere idiote situatie. De multiplayer is elkaar afknallen, en volgens mij ook met de gebruikelijke game-modes als Capture the Flag enzo. Omdat het 3rd person is, is dit spel anders dan gewone shooters. Het gaat er allemaal net iets overzichtelijker aan toe. Deze informatie baseer ik natuurlijk op mijn ervaringen met de N64-versie, die ik nu al meer dan 2 jaar koester. Maar ik denk niet dat de Xbox-versie qua gameplay veel zal verschillen van zijn N64-broertje. Ik ga deze game zeker kopen. De N64-versie ging nooit vervelen, en met deze nieuwe Conker-game ben ik de komende jaren wel zoet.