1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2004] Fable

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 11 mei 2004.

1. Moonflower

Moonflower Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie natuurlijk graag een fable 2 op de xbox2, maar eem launch titel zal het niet worden als je kijkt hoelang ze met dit deel bezig geweest zijn.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet trouwens zeggen dat na het zien van de laatste trailer van fable (die van 10 minuten met commentaar over de gameplay) dat ik toch weer wat positiever ben geworden.. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Maarja, het gaat weer de goede kant op iig :)

3. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
  4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Naja, dat is niet zo lang daarna.. Ik zit er niet zo geheel mee, kan je sowieso even wachten op de boeiendheid van het spel, of mensen hem na 3 weken nog steeds massaal spelen.

5. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    gvd!! komt ie pas in oktober uit!!:mad:

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ze beginnen een parodie op zichzelf te worden...

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als een game ook op de PC uitkomt vind ik het geen Xbox exclusive. Wel jammer, want ene goede RPG was voor MS perfect geweest als exclusieve titel. Ik weet nog steeds niet in hoeverre dit spel goed wordt. Ik ben bang dat het iets wordt dat heel groots bedoeld is maar dat er net naast zit.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, zo denk ik er ook over.

Deel Deze Pagina