Is nog niemand van jullie opgevallen dat er bij de ingezoomde rocketlauncher 5x staat in plaat van 2x??? Of ben ik gewoon zo vreselijk scheel?
Hmm, je ziet nu ook boven elk poppetje een plaatje staan, zal dat dan je eigen te maken "Clantag" worden? Ziet er wel cool uit trouwens.
Kon de verleiding niet weerstaan, zag op de voorkant van de gamepro Halo 2 staan en kocht hem meteen . En wat bespreken ze dan grotendeels -_-' de E3 trailer, van 2003 wel te verstaan. Had ik natuurlijk kunnen weten want van 2004 konden ze onmogelijk info hebben. Maar die nieuwe screens uit GI staan er ook in en daar zag ik op de ss met de sniper een banshee . Staat eronder in het artikel, alleen van de ghost is het zeker dat hij terugkeert (van de covenant voertuigen). Van de wraith en de banshee moeten we het nog zien. Omg kijk is naar wat je plaatst
Ik vind het jammer dat er gewoon geen demo uitkomt...... zoals deze E3 Trailer..... maar blijft kwijl kwijl
aw, jij zag hem eerder Mooie, lange update met lekker veel details...fully destructible bulkheads, lampje zwaaien, Rocket Hog parasite lezen jongens! (geen screenshot though helaas...)
Zelfs geen "Mister Chief". Volgende keer weer gelukkig, hehe. Mijn favoriete stukje, lijkt me echt geweldig (en grappig),
Zelf vond ik dit wel erg leuk om te lezen... "One player bounced up and down in a corridor, head butting a light fixture and making it swing wildly, casting light and shadow in a crazy pattern. " Sta je daar in zo'n gang een lamp te koppen, komen net je maten langs en beginnen te schelden omdat je de vlag niet in de gaten houd... Whoehaha LOL
Klik. (link voor Tronky, niets nieuws) Je moet wel ingelogd zijn met bijv. een Gamespy ID (gratis te verkrijgen).
Halo2 is voor mij de enige game die ik ga aanschaffen en wat voor een game. Man this is da bomb. Voor de rest voor mij niks intereesants op XBOX
Kan iemand mij vertellen of Halo 2 ook gewoon 4 player splitscreen ondersteunt, en dat je dat net als Halo dan via SystemLink met 16 man kan spelen op 4 xboxen. Alvast bedankt.
HAHA, ik geef soms een lan - party en dan spelen we altijd Halo met 12 a 14 man. Maar ik dacht bij Halo 2, als hij of zij dat dan niet ondersteunt dan kunnen we die niet systemlinken met zijn 14en. Maar het is dus blijkbaar wel mogelijk. THNX
de oude systeem opties en coop mode dus alle verschillende multiplay opties uit halo 1 zullen ook in deel 2 voorkomen.