Je hebt ook een optie om gewoon gratis te registreren ergens daar, ik heb het net ook gedaan namelijk. Filmpje klaar. Kwaliteit is heerlijk!
ja kan ook gratis.....net gedaan. nu aant downen (haal nu wel hendig hoge snelheden 800kb/s net 1.73mb/s gehaald nieuw persoonlijke record)
waar moet je dat gratis doen dan ik kan het niet vinden? Ik heb het al gevonden, maar om het te activeren moet je dus ook die fileplanet download control instaleren?
Woohoo...ben de grote versie aan het downloaden van Fileplanet met tussen de 340 en 380kb/s. Filmpje heb ik al enkele keren in kleine formaten van slechte kwaliteit gezien, kan niet wachten tot ik de high-res versie zal zien *)
Enige dat ik jammer vind is dat het een quicktime file is, in Windows Media Player kan je 'echt' full screen afspelen. Of is er iets dat ik niet weet over QT?
Raketten zijn alleen homing als je inzoomt toch? Dat is wat ik tenminste had begrepen uit het low-res filmpje. Ghosts hebben wel boost, maar dan kan je niet goed meer sturen en niet schieten, dus ook niet altijd tactisch (en wel uit te zetten). Zag er al extreem goed uit, ben nou in de wachtrij voor de 330 mb versie *) Damn kan echt niet wachten!
IGN Interview met Bungie Exclusief IGN interview met Bungie. Edit/ GameSpy Impressions GameSpy heeft een uur lang Halo 2 mogen spelen (samen met de mensen van IGN), hier lees je wat ze er van vonden.
Ik ben het wel met je eens. Volgens mij zit die functie helemaal niet in QT, of ik moet ook iets over het hoofd zien.
Jep, heb hem ook gelzen, staat niet heel veel niets in, maar het is wel interresant. Er komen dus wel meerdere melle wapens! Mij viel trouwens het blaauwe rondje op onder je wapen, weet iemand waarvoor dat dient. En wat betekent het gele rondje En wat is het gele ding op de warthog? de toeter?
misschien waar de granaat terecht komt als je er een werpt terwijl je aan het schieten bent? ik zou het ook niet weten anders...
gele is geen toeter maar een motor die in de fik staat en volgens mij: geel nog maar 1 (of in ieder geval weinig.....) rood geen kogels meer
Nee, dat is het niet. Er staat een soort van rocket in het rondje bij de rocket launcher, bij het andere wapen niet. Maar het heeft denk ik niks met granaten te maken. hehe, logisch eigenlijk. Maar dan vraag ik me af of de warthog na een tidjje zelf ontploft of dat daar toch nog een schot/kogles/granaat/rocket voor nodig is.
Blauw is reload, rood is out of ammo. Ik zou GameSpy (en IGN) impressions lezen als je dat nog niet hebt gedaan, erg interessant. En er word idd gezegd dat Halo 2 playable zal zijn op E3, maar dat was al duidelijk uit het filmpje. Maar toch. Edit/ Gele ding bij de Warthog? Ehm, hij staat in brand. Vehicle damage! Edit/ Gele icoontje zou kunnen betekenen dat je aan het einde van je clip komt, net als in Halo. Dan stond er met nog een x aantal kogels in je clip "reload".