Dat rode en blaauwe klopt, alleen dat gele weet ik niet zeker. Ik dacht dat het gele is als je rocket nog onderweg is. dat van jou lijkt me waarschijnlijker...
Ja, dat was ook meer een gok. Ik denk dat het ook iets van lock-on zou kunnen betekenen, zoals iemand eerder al voorstelde.
Nou 3 x gekeken dat stuk, maar het zou allemaal kunnen. Is niet duidelijk in dit filmpje. Maar de rode en baaluwe hebben ook allebei met je ammo te maken.
Ja, toeter. Is denk ik ook nog een best handige optie, om aandacht te trekken om a. iemand uit je pad te krijgen of b. in je Warthog te krijgen.
gaat er op de e3 nu nog iets buiten dit bekend gemaakt worden over halo 2? Of was hetgene op de pers conferentie alles? (is de e3 nu eigenlijk al bezig?) greetz
E3 is van 12-14 Mei, dit was alleen de pre-E3 conferentie. Halo 2 is playable op E3, dus je kan er zeker van zijn dat je er meer van te zien zal krijgen.
Neen, ik quote van de mensen van gamespy die het hebben gespeelt: "and you lose the ability to throw grenades while wielding two weapons" Lijkt me duidelijk
grrr ben ik bij gamespy op 20 % loopt ie vast, staat nu al een half uur op 20 %, dan maar weer overnieuw *zucht* /Edit: Hij's klaar maar ik heb een prob er staat zo'n windows media player icoontje maar media player zegt dat 't niet een media player bestand is. Met quiktime doet ie 't ook niet.. help plx Nog een /Edit: het is nog steeds een zip bestand zie ik nu, maar dat hoor ik toch te kunnen uitpakken met winrar help plx
Probeer eens met winamp, die ondersteunt ook wel veel mediatypes. Shift>Rechtermuisklik>openen met>selecteer Winamp.
Welke heb je, die van 105 of een van die van 226/336. 105 met Windows Media Player afspelen de andere twee met Quicktime (die 226 weet ik niet helemaal zeker, neem aan dat die hetzelfde is als de 336 versie, alleen lagere resolutie). Zo heb ik het iig, werkt gewoon goed.
ik heb de grootste van 336 die moet je eerst uitpakken of niet? En ik heb geen winnamp en ook alg een winzip
Je moet hem eerst uitpakken met Winzip idd. Gewoon even downloaden van Download.com Winamp heb je niet nodig.
volgens zijn de rondjes bedoeld voor de hoeveelheid ammo dat je geweer nog heeft. blauw rondje vol magazijn, oranje: je kan nog wel vuren maar veel ammo heb je niet meer. rood: magazijn leeg, reloaden