Nee, rood betekend je ammo (helemaal) op is, blauw dat je moet herladen. Dat weet ik zeker. We zijn alleen nog niet helemaal zeker wat het gele icoontje betend bij de RL.
Als je toch gewoon ff kijkt zie je dat er nog 1 rocket in zit, dus rood betekend niet dat die leeg is.
zou je een oranje icoontje krijgen als je een homming missle afvuurt? ik za ff kijken of dit klopt edit: de eerste keer dat ie target tracking doet, krijg je geen oranje icoontje, tweede keer wel ik zou het niet weten
Gele betekend (vrij zeker) dat je target locked hebt, rode moet ik nog even zien. /Enige wat ik kan bedenken voor de rode is dat je in je laatste clip zit. Verder niet echt iets opmerkelijks.
ik blijf toch bij: blauw-----je KAN herladen geel------je KAN herladen maar moet niet rood------ja MOET herladen
Nee, geel heeft niets met reload of niet te maken. Dat icoontje verschijnt alleen maar als hij een lock on heeft op de 'Hog. Blauwe verschijnt ipv het "reload" zinnetje in Halo dat je kreeg als je bijna op het einde van je clip zit. Rood heb ik net uitgelegd, daar houd ik het nu even bij. Hopelijk legt iemand het uit in een hands-on na/tijdens E3.
Kan iemand me misschien vertellen waar je je gratis kan registreren bij fileplanet, kwil namelijk de hi res trailer wel errug graag hebben... (die ene van +/- 360 mb)..
Ik zit erop maar krijg een foutmelding zodra ik download, d8 dat 't aan mij pc lag, maar volges mij niet. Failed to start the download Kan ik nog ergens anders hem high res downloaden?
even ter verduidelijking : dat wat iedereen via gamspy wilt downloaden ,is dat gewoon de pers conferentie presentatie?
Vivi Ornitier: Ja. Die van 105mb, link paar pagina's terug, is ook al heel aardig high-res en zeker de moeite waard. Je kan ook op fileplanet als je geregistreerd bent op Gamespy, hè. Jullie hebben vast wel eens via Gamespy gespeelt. /Als jullie even wachten stel ik mij FP account wel even open, uno momento.
Als het goed is gaat deze naar een (gratis) registreer pagina van Gamespy (kan je gebruiken op FP). Klik. Is dat niet het geval wil ik eventueel wel mijn FP account openstellen eventjes.
Rood is niet dat je moet herladen, zoals ik eerder zei moet je maar eens naar dat plaatje kijken wat hier net was gepost, er brand een rood lichtje en hij heeft nog 1 rocket. Ik denk dat het betekend dat je met je laatste kogels bezig bent, dat je dus geen extra clip heb en dus niet nog een keer kan reloaden. Ik blijf hier even bij. _edit_ hmm Xiroke was daar dus ook al vanuit gegaan, ik denk toch echt dat wij het goed hebben, ik zou even niks anders weten.
Eindelijk het high res filmpje van ong. 350mb binnen Voor iedereen die hem nog wil downen, gewoon ff fileplanet checken (gratis subscription) ik kon zonder problemen direct downloaden
Bungie Webcam Check tweede webcam shot, dat is de Bungie booth @ E3 op dit moment. Ja, ze zijn Halo 2 aan het spelen. Dubbel gevoel geeft het. Edit/ Er zijn icoontjes om aan te geven of iemand van je team, of tegenstander de vlag heeft gepakt (was te verwachten, maar toch de moeite waard om even te zeggen).
Net even dat nieuwe trailers gezien (die 4 van team xbox) met de multiplayer, en JEZUS WT IS DAT SUPER STRAK!! Ik neem alles wat ik over Halo heb gezegt terug! Halo 2 is de ownage!! En damn die lui die ik daar op die webcam pic Halo 2 zie spelen op de E3.. ARGH! Ik wil ook !!
Het is trouwens gewoon de Xbox booth in het algemeen, ik weet niet ofdat Halo 2 is, maar ergens daar in de buurt is hij speelbaar.