Ik zeg net dat ze waarschijnlijk niet Halo 2 aan het spelen zijn omdat dit de gehele Xbox booth is die ze laten zien. Niet alleen het Bungie gedeelte. Webcam van Bungie, dus ik ging er even van uit dat ze alleen de Bungie stand lieten zien. Niet dus.
ow sorry ,had je post niet gezien swel een leuk initiatief van bungie ,spijtig dat het zo wazig enz is
Heh, tja, ik had ook niet verwacht iets 'echt' te kunnen zien. Maar het is alsnog leuk om te zien hoe druk het bij Xbox is.
Grrrrrrmmmmbbbllll Heb ik net eindelijk de volledige 336 MB binnen van die highres trailer, heb ik een CRC error bij het uitpakken van het allerlaatste stukje van die zipfile. Mijn downloadmanager lag vanmiddag al overhoop toen ik die download startte, en heb hem daarom op 1 of andere vage manier buiten die download manager van Fileplanet zelf, en mijn standaard downloadmanager om binnengehaald (op een schamele 30 kb/s). Anyway, nu heb ik mijn standaard manager tijdelijk eraf gepleurd en gebruik die van Fileplanet. Nog een paar minuutjes wachtrij voor ik ga beginnen Vind de beelden op low-res al om te kwijlen (vooral gameplay wise), dus ben benieuwd hoe goed / slecht deze zijn!
Ik heb ook de 336 mb binnengehaald en het is echt meesterlijk! Ziet er echt goed uit, vooral de effecten kun je veel beter zien op de hi-res versie. Wat vonden jullie van die kapotte ghost die nog na zat te kortsluiten (allemaal kleine stroompjes aan de buitenkant, echt )? Volgens mij is die gele icoon ook dat ie een lock-on heeft op die wagen, maar ik miste hem ook 1 keer, volgens mij had ie toen geen lock-on ofzo Wat maakt het uit, het is gewoon super! Die Gamespy Hands-on is echt de moeite waard te lezen, 5 pagina's pure interesse om te lezen. Je kunt bijvoorbeeld tijdens het dual-wielding geen granaten gooien maar ook geen melee-attacks doen (ook wel erg verrassend natuurlijk, maar toch het vermelden waard). Ik vond de Elite er echt goed uitzien, vooral dat hij stilstaat en staat te hijgen en z'n tong eruit komt, zeer fraai
Lees net dat Halo 2 (volgens een bron, tot nu toe) niet speelbaar is door de gemiddelde E3 bezoeker. Hij is wel speelbaar, achter de schermen, maar niet voor iedereen toegankelijk. Pers krijgt hem vast te spelen, vraag me af of Kobold (die zit op dit moment toch in LA?) hem krijgt te spelen. En anders vast wel op FanFest..
Een paar posts hoorde ik jullie praten of dit nou Live gespeeld werd, ik heb me betwijfels...want er zijn 2 mensen...1 de masterchief en 1 de elite..moet er dan geen splitscreen zijn? het lijkt me verdomt moeilijk spelen zo met z`n tweeen
Lijkt de mogelijkheid tot het spelen op 2 Xboxen via system link of een klein LANnetje je misschien iets?
nee is onmogelijk!!!! *) Maar ik durf te wedden dat ze naast elkaar stonden!!!! ( die gasten die het speelde)
Op de highres film is heel duidelijk te zien dat ze beide op hun eigen Xbox spelen hoor. En nu weer iets meer ontopic!
Misschien kijken allebei de gasten wel naar een eigen scherm en is het scherm van die dude die praat aangesloten op het grote scherm waarop de aanwezigen kunnen kijken.....
IGN Hands-On #2 20 sec Gameplay Footage, Halo 2 De kwaliteit is niet geweldig van de foto's, maar wel het zien waard natuurlijk.
jammer dat fileplanet offline is. teminste hij laad niet meer bij mij! ik denk dat er teveel mensen daar de filmpjes aan het downloaden waren.
Hmm, ik moet een betaal abo nemen om dat filmpje te downloaden.. Ik zie trouwens een nieuw rood icoontje, eentje met een vlag erin. Ik denk dat die laat zien dat je kijkt naar iemand die de vlag bij zich heeft.
Blauw en rode vlag icoontjes laten idd zien of iemand van jou team de vlag heeft, of (als je op defend zit) iemand de vlag heeft gestolen. Voor welke moet je betalen? Die van Fileplanet is gratis, je hoeft alleen maar in te loggen met bijv. een GameSpy id. En het IGN filmpje is sosieso gratis, die is echt vet.
Hi, sostic. Welcome to the IGN Insider subscription page. Ik heb al een account aangemaakt, maar hij blijft zeiken dat ik moet gaan betalen. Ik heb het dus over de 20 sec Gameplay Footage, Halo 2. Wat me ook opvalt is dat alleen de host de game kan starten, eindelijk geen problemen meer met noobs die de timer flink rushen