1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2004]Halo 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door tha messenger, 10 mei 2004.

1. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    anders moet ik ff 2 uur wachten als ik die van 300 mb wil downen bij fileplanet :'-(

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die op IGN is geheel gratis.. Ik hoef alleen maar op het 'schermpje' te klikken en hij begint hem te streamen. Heb hem inmiddels ook al opgeslagen. :)

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    maar das geen hoge resolutie, ik wil die van 300 mb. Die op ign is 6 mb ofzo

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Heh, die reactie was eigenlijk op de post van Sostic.

Probeer deze eens klik, 105mb. Aardig goed ziet het er uit, iig beter dan die mini filmpjes. :)

5. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    er zijn nu toch 2 2004 halo 2 filmpjes
    1 van een echte multiplayer battle die best kort is.
    en 1tje met alle media en dat dan 2 van die bungie gasten het uitleggen?

6. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Klopt.

Hopelijk komt IGN met meer, ik weet zeker dat ze meer hebben (waarschijnlijk voor insiders), want het filmpje is in korte stukjes gesneden.

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Weet je toevallig een andere plaats waar het 20 sec ingame filmpje te vinden is? IGN doet het niet bij mij, streamen dus. "Ik klik op 'see it in action' en 'WMP' maar hij doet het niet :confused:
    Anyway, nieuwe screens, bungie.net screens doen het atm niet.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hoop dat bungie zelf nog wat meer host, komen ze met een ss die ik al op battleground Halo forum heb gezien. Ben wel benieuwd hoe ze daar eergister al aan kwamen :) .

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Omdat ze nu al een kort tijdje staan op Halo2.com

Had ze al gezien, maar ik weet zeker dat de meerderheid (op XBW) ze nog niet gezien heeft. :)

Helaas geen andere plek voor het filmpje, want het is een filmpje van IGN zelf (als het goed is). Je kan hem ook downloaden, misschien dat 'ie het zo wel doet?

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Alleen dat You beat Mendoza down ofzo, da's wel btje loos, d8 ook al dat ik het zag in de low res filmpjes als ie word gedood met dat zwaard

11. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    volgens mij stond er, als ik het goed herinner, You beat Mendoza's Killing Spree...altijd leuk om te weten toch?
    Hmz, hij doet het echt niet, save as zorgt voor het opslaan van de html pagina, open link opent de pagina opnieuw en met klikken ververst e pagina zonder dat er iets gebeurt..naja, ik wacht wel. Screens stonden idd op Halo2.com, alleen niet in de gallery maar wel op de plaats, diegene die er al wel instonden waren nummer 2 tot 9 in de Url, ze vonden deze screens door doodleuk nummer 1 in te typen en 10 ofzo 8)

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Er staat,

"You ended Mendoza's Killing Spree

You Beat Down Mendoza"

Misschien krijg je dat zinnetje alleen als je iemand killed met een melee attack, neem ik aan iig.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Er stond " you've ended mendoze killing spree". Zulke extra textjes als je iemand vermoord verhoogt de funfactor bij mij alleen maar. Ik heb er geen problemen mee.

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het ook een funfactor die regeltjes:) Maar ik vind het tot nu toe nog niet zo innoverend als dat ze aangaven in de weekly updates (betreffende hoe je je vrienden ziet op de map etc).

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  15. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Halo 2 gameplay filmpje #2

Het eerste deel van dit filmpje is Halo 2, deeltjes die al gezien zijn en kleine nieuwe stukjes. Het kijken waard.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    "You Beat Down Mendoza" ben toch gewoon voor You killed Mendoza, ook met een melee atack, maja heb er niet super veel probs mee, hoop dat we een lang ingame filmpje krijgen zoals die ene van 20 sec. Die vond ik tog wel sweet, dat de actie nog zo soepel draait met zulke mooie grahpics :)

17. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat gamesplay filmpje op ign is echt wel vet :eek: :)

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Toch zijn het zulke zinnetjes die telkens zorgt voor een smile op mijn smoel met andere games.

Ze laten volgens mij bewust niet gelijk alles zien in hun demo, ze willen niet alles gaan verspelen. Het moet natuurlijk wel als nieuw aanvoelen als je Halo 2 voor het eerst speelt, en niet van " oh dit heb ik allemaal al in de filmpjes gezien".

19. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Halo 2 word extreem geheim gehouden, iets te veel voor mijn smaak. Maar het geeft toch een leuk gevoel als er iets nieuws is, het is echt speciaal.

Die Halo2.com screenshot (een van de twee iig) is nu in hoge resolutie beschikbaar (op Bungie.net). Hier is 'ie..

Laatst bewerkt: 13 mei 2004
  20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik vind van niet. Er word extreem veel info over vrijgegeven, en elke week een update zoals je kunt zien op de frontpage. Elke week een screenshot, een paar interviews ... en dan op de E3 wordt alles uitgelegd in een show etc etc .... nee zo geheim word het echt niet gehouden ...

Deel Deze Pagina