Wat weet jij concreet over Halo 2? Wat weet jij over singleplayer? Er word veel info gegeven, maar geen 'echte' info als je begrijpt wat ik bedoel. De helft van een interview zijn korte nietszeggende antwoorden en de andere helft is dat ze het nog niet kunnen zeggen. In multiplayer demo lieten ze ook niets schokkends nieuws zien en de updates word ook geen echte info gegeven. Als het interessant word is het CENSORED. Tot op een zekere hoogte heb ik daar absoluut geen moeite mee, maar van mij mogen ze wel een (lang) gameplay filmpje van Zanzibar laten zien. Het is niet aanvallend bedoelt, maar in werkelijkheid weten we ook niet zoveel over Halo 2 hoor..
Ik kan niet meer wachten op Halo 2....dat ze die MP demo maar eens opsturen naar de OXM zodat iedereen m binnenkort over Live kan spelen
Er word evenveel info vrijgegeven als elke standaard game, dus zo extreem geheim is het niet. IMO geven ze juist teveel info vrij, met al die updates, screens en filmpjes ... maar dat is alleen om de hype op te bouwen ...
wel vet dat je delen van je pak met verschillende kleuren kan doen zoals hierboven wit met rood. das toch vet
Screens zijn ze pas mee begonnen, vooral zoveel door de nieuwe site en E3. Videos hebben we bijna niks van, de videos die we hebben laten niks schokkend zien. Bij 'standaard' games worden er regelmatig vrij grote getallen screens en relatief veel filmpjes op internet gezet, bovendien zijn ze op een event bijv. voor iedereen speelbaar en heeft elke site en magazine wel een preview. Dat hebben veel bladen ook van Halo 2, maar met oude informatie die ze hebben gekregen uit de E3 trailer van vorig jaar bijv. (Xbox Magazine, NL) en een "exclusief" interview waarin niks interessants word gevraagd en er geen nieuwe dingen opduiken (Xbox Magazine, NL). Onze meningen verschillen, geen probleem mee. Misschien lijkt het voor mij minder omdat ik Halo 2 op de voet volg. Ik zou eerder zeggen dat HL2 hype op te bouwen met een trailer van dertig minuten lang.
Ik vind de trailer nu al erg goed van Halo 2..maar ik had toch een echte deathmatch/capture the flag battle gezien...ik denk dat Xiroke het daar wel met me eens is
Zeker weten, ik had iig een aardig lang filmpje gezien van een one-flag CTF gevecht op Zanzibar. Zoals die van IGN van 20 sec, alleen dan drie minuten ofzo. Daar zou ik heel erg tevreden mee zijn.
Hmmz... en die ben je kwijt??? Ik wil nu wel echt ff echte gameplay zien, mensen die echt head to head proberen te winnen in zanzabar, niet een showcase van wat er is, en geen stukjes film van 20sec of losse flodders van 3sec.. Mjah, ik zou niet weten waar ik dat moet vinden, behalve het regelmatig checken van ign.com, gamespy.com, gametrailers.com, games.telenet.be, www.xbw.nl etc..
Is het jullie trouwens al opgevallen dat er bij de rocket launcher 5x zoom staat. Om is het gewoon 2x, maar doe de beroerde resolutie lijkt het 5x?? Viel me daarnet in ieder geval op, check het ff. /Edit: Heb daarnet eentje met hogere resolutie, en het is toch echt 5x , of ben ik nou gek.
Begin van dit jaar gingen er geruchten rond dat je mischien met 32 spelers tegelijk online kan spelen (Fardo had het zelfs over een mmofps). Hier is zeker nog niks over gezegd en zou het mogelijk zijn om de singleplayer coop over live te spelen.
Ik had me zin totaal verkeerd geformuleerd, die had ik graag willen zien, maar in werkelijkheid heb ik dat niet. Mijn excuses voor de mensen die de hele avond een filmpje van drie minuten hebben zitten zoeken.
LOL, nou Xiroke! Ik wacht iedere keer gewoon tot jij iets post over Halo, je hebt wat mij betreft op dit moment de leukste posts op het hele forum Sinds de E3 is begonnen zie ik jou de meest interssante dingen posten (of is dat omdat ik ook gewoon alles van Halo2 wil zien *) )
Eigenlijk heb ik alleen maar Halo 2 dingen gepost, en een filmpje van Splinter Cell 3 en Doom 3. Eigenlijk is Halo 2 het enige wat echt kan interesseren. Edit/ Interview met Bungie's Pete Parson Heb hem zelf nog niet gekeken, weet niet wat er allemaal in verteld word. Edit/ Het zijn foto's, geen screenshots.. Nou, eigenlijk zijn het letterlijk screenshots, hehe. Edit/ Nog meer.
weet iemand of er al iets nieuws van de e3 over halo 2 is? en niet dat filmpje want die heb ik al gezien
Sommige sites hebben al multiplayer gespeeld. IGN bijvoorbeeld. Daar zal wel meer staan. Ik heb het zelf nog niet gezien.