1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2004]Ik mis iets op XBW over de E3

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Stifke, 17 mei 2004.

1. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    60 posts in 3 dagen is idd een aardige prestatie, maar waarom heeft een site als xboxworld, daar geen grotere groep voor? Met meer dan 9000 leden en vaak aanwezig op game events e.d. Vind ik het toch erg vreemd dat xboxworlde het posten van nieuwsberichten tijdens het belangrijkste games event van dit jaar niet kan bij houden... Kijk ik begrijp ook wel dat er voor jullie meer is dan xboxworld, maar als iemand(mirik geloof ik) al zijn baan van xboxworld gemaakt heeft, mag je toch wel verwachten dat het posten van nieuws(eigenlijk de basis van een website, want voor (p)reviews pakken gamers toch eerder naar magazines) bij de grootste xbox site van de Benelux goed moet gaan?

2. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff, hou maar op met het steeds wisselen van de opmaak(Al vind ik het bij de E3 een stuk functioneler dan bij zo'n feature week...) dat is alleen maar verwarrend en de crew kan zich beter op andere dingen richten... Nieuws posten bijvoorbeeld ;)

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Het ''probleem'' was dus dat zowel Mirik en Jordi naar LA zelf zijn gegaan en dus uiteraard minder konden posten. En dat terwijl zij normaalgesproken verantwoordelijk zijn voor 90% van XBW en wat ze ook goed doen. Als je het zo bekijkt vind ik dat we het niet slecht gedaan hebben.

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    WTF is een bijna gebroken elleboog???

En waar haal jij de ballen vandaan om zo' n toon te zetten tegen bezoekers (en indirect dus een soort klanten) van je site. Je bent niet representief voor xbw en als ik je supervisor was had je er zeker van langs gekregen.

Maarja ff ontopic. Ik vind het ook matig allemaal met het E3 nieuws. Ik dacht zelf dat er mensen in LA waren ervoor. Met de E3 verwacht je een frontpage in die sfeer, want het is gewoon het belangrijkste evenement voor games en zeker voor Microsoft op dit punt (nu ze in de week verkoop langs sony zijn gegaan).

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :{

Er zijn weinig mensen die betaald krijgen voor het werken bij een <b>Fansite</b>, als xbw, xboxarena, xlive, xboxmax ... etc betaal sites waren had je een punt... Maar zelfs ik vind deze opmerking toch een beetje ver gaan ...

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Een bijna gebroken elleboog is in dit geval hevig ontzet.

Ik weet niet precies waar jouw tweede alinea over gaat. Maar als je doelt op mijn uitdrukkende opmerking over het feit dat Fear zegt dat hij geen E3 heeft gezien op XBW, terwijl wij een paar dagen krom hebben gelegen en ons stinkende best hebben gedaan om jullie up-to-date te houden, dan denk dat wij elkaar niet helemaal begrijpen.

En je gaat mij niet vertellen hoe ik me zou moeten presenteren.

7. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat ze als ze info van andere sites zoudne rippen(zoals sommige andere sites doen) dat ze dan veel meer info hier op de site hadden staan ja, maar zij zijn zo fatsoenlijk om dat niet te doen.Die info kan je dus ook gewoon fijn vinden op andere sites.Niet dat als je 3 xbox sites bezoekt dat precies 3 keer dezelfde info op die sites staan, heb liever zelf geschreven tekst dan gekopieerde, al is dat wel een groter stuk tekst..

8. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zomaar opeens na de overgang op V3 zijn er geen vragen meer ;)

Ik vind sowieso dat na V3 xbw negatief veranderd is, het updaten van de frontpage, het fixen van een skin voor het forum, het gedrag van de ''gezag hebbers'' t.o.v de bezoekers.

Als je een site opent moet je daar de verantwoordelijkheid voor nemen (tenminste als je je bezoekers wilt behouden) Maar zodra er iets negatiefs gezegt wordt over xbw wordt de topic gesloten nadat een van de mod's er op gereageerd heeft zodat de topic starter niet eens een mogelijkheid krijgt van reactie. (wonderbaarlijk deze topic nóg niet)

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    voorbeelden?

10. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn al gesloten en ga het ook niet opzoeken nu ... maar ik ben het vaak zat tegen gekomen ... ook als er problemen zijn (oa topic over forum.xbw.nl (url dus he))

11. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
  12. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ben je nou zo dom of spel je site altijd met een d? :{

13. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Als je goed kijkt klopt heel zijn zin voor geen meter.

Ik vind DIT SIDE niet veel E3 info hebben.ANDER SIDES hebben meer E3 DINGE.

Je snapt wel dat alles in hoofdletters helemaal fout is, vraag me af of hij het zelf gelezen heeft toen hij het typte..

14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook even wat kwijt over al dat geklaag. Ik vind het zeer zwak van de members die gaan lopen zeuren over de gasten die gegaan zijn.
    Oke, het was misschien niet veel, dat kan ik niet ontkennen, maar ik denk wel dat zij hun best gedaan hebben, en trouwens ze worden er niet voor betaald, en ze moeten er vrije tijd voor vrij make. Vooral zo een week kost veel tijd, en geld voor die gasten, ook al is het natuurlijk wel leuk.
    Wat ik ook zwak vind is dat sommige van jullie met z'n allen achter 1 de site aanvallen. Denk hier volgende keer eerst bij na, kijken wat jullie zouden doen in hun positie. Eerst denken en dan schrijven.

15. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk leo en destruktblabla door dat gezever van jullie gaat een topic dicht omdat er niets nuttigs meer gemeld wordt.

ontopic:

ik weet niet met hoeveel mensen xbw bij de e3 was maar ik vind dat ze toch redelijk wat nieuws hebben gemeld. het enige wat ik wel jammer vind is dat er niet duidelijk bijstond of het e3 nieuws was bijv: E3: nieuwe halo movie

/edit

de mensen die het niet genoeg vonden waren toch niet verplicht alleen hier te kijken?

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Dat had ik idd ook al gezien, maar vond dit toch wel de gruwelijkste fout ;)

17. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    @Hansbargerman, dat je nog niet eens het fatsoen neemt om mijn naam fatsoen te spellen ok, maar je hebt volgens mij niet eens het hele topic doorgelezen want ik denk dat mijn pots wel iets nuttigs toevoegde aan deze thread.

Er waren 2 personen van xbw naar de E3 als ik het goed heb.En op het forum was het wel duidelijk stond namelijk in E3 wisselforum, maar over de main kan ik je geen ongelijk geven.

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, er is wel veel nieuws gepost de laatste dagen en de E3 is toch wel aardig gecovered, maar toch mis je nog net dat speciale gevoel van de E3. Het toevoegen van 'E3:' voor een nieuwspost gaf vorig jaar wel een zeer duidelijk overzicht van al het nieuws dat gepost werd. Nu is het een vertekend beeld, want het lijkt 'gewoon doordeweeks' nieuws ipv E3 nieuws.
    Bovendien is Halo 2 eigenlijk wel een groot belangrijk item op de E3 geweest en vooral de multiplayer filmpjes waren daarbij groots nieuws. Jammer is dan ook dat juist dát niet op de XBW site kwam en dus krijg je als bezoeker snel het gevoel dat 'het nieuws je ontgaat'. Dit was echter wel makkelijk te vinden op het forum, maar toch had ik graag een postje op de nieuwspagina gehad. Het wisselforum functioneerde gelukkig als vervangende nieuwsbron.

Dat gezeik op de redactie en moderators van XBW slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik zie XBW echt niet als hun 'werk' en dat gelul dat je word ontslagen als je zo met je klanten omgaat slaat ook nergens op.

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  19. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja goed, misschien hadden we wat aan het design kunnen veranderen, dat is waar. We hebben het er nog over gehad of we E3: voor de posts zouden zetten, maar dat hebben we dus bewust niet gedaan aangezien alles E3 was. Dat kwam ook eigenlijk in alle posts wel naar voren en voordat het begon had Erwin een postje gemaakt over de E3.

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Die filmpjes waren inderdaad belangrijk - en nice! - maar zoals ik eerder al zei posten wij geen filmpjes van andere sites met bijgegeven redenen. Op het forum waren ze idd gelukkig wel te vinden en dat is de kracht van een forum.

Deel Deze Pagina