1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2004]Ik mis iets op XBW over de E3

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Stifke, 17 mei 2004.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is waar het is natuurlijk allemaal E3 nieuws maar omdat je altijd wel nieuws hebt op XBW lijkt het 'een wat grotere' portie nieuws dan normaal. De meeste weten wel dat de E3 aan de gang is en dat lees je ook in de nieuwsposts, maar een extra duidelijkheid had sommige users (lees: FeaR) misschien een beter perspectief gegeven op het totale nieuwsaanbod.

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat is zeker iets om mee te nemen voor de komende jaren en events.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    wow, flinke woorden voor iemand die net 2 weken lid is.... |:-

4. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ha! Ik ontdek net even deze thread en ik snap helemaal niks van deze discussie.

Ik wilde net een opmerking maken dat er zo weinig ruimte voor nieuwsheaders op de frontpage is. Als je alle nieuwtjes in beeld wil krijgen moet je al enkele pagina's terug bladeren, want het zijn er zoveel dat ze niet op de frontpage passen.

Misschien is dat de oorzaak dat sommigen denken dat er niet veel nieuws is; door de enorme hoeveelheid items zijn de eerste items al van de frontpage af gerold...

Als je de Halo annoncering zoekt dan moet je echt drie pagina's diep gaan en dat is niet handig. Misschien een idee om volgend jaar een E3 index te maken of zo... (maar dan loop je weer het risico dat de frontpage kaal blijft omdat er geen ander nieuws is...)

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Kan toch beide? EN het nieuws vermelden op de maninpage EN in het 'E3 artikel' zetten, zoveel sites doen dat, zie bijv. gamer.nl en Xboxarena.........

/Edit: maar ik vond het XBW E3 nieuws prima hoor, ik heb eigenlijk niets gemist.

Laatst bewerkt: 17 mei 2004
  6. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

7. Izmir

Izmir Guest

Rustig |:- Dat jij nou zo intellectueel bent hoeft er niet op te wijzen dat jij nooit een grammaticale fout begaat :{

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mei 2004
  8. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ten eerste ik eis helemaal nix, ik mag toch wel een eigen mening hebben ?
    Het is niet dat ik XBW opeens een slechte site vind ofzo, integendeel, maar ik vond gewoon de E3 coverage echt slecht dit jaar ...

Ik bedoelde het ook niet beledigend ofzo, en ik snap het heel goed.
    Wat ik wil zeggen is gewoon dat HET grootste event (ook al was het dit jaar matig imo) slecht werd gecovered, ook al hadden jullie het belangrijkste nieuws, er mist toch nog heel wat. En zoals een andere member al hier zei, 'het gevoel' ...
    En veel members zijn het al met elkaar eens dat het slecht gecovered was, laat staan de negatiefe reacties op XBW v.3 ... maar daar gaat het nu niet om.

Wow, helpt het als ik zeg dat ik XBW al zo'n 2 jaar bezoek?
    Oh w8 nu moet ik ook zo'n smiley doen om grappig te lijken:
    |:-

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat helpt... Even zoeken in de userbase en dan vinden we een user met flink wat overeenkomsten en met een ban...

Dat verklaart dan ook meteen je negatieve reakties. |:-

10. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo negatief? Ik zeg toch niet dat het opeens een slechte site is ofzo (lees vorige reply), overdrijven is ook een vak ...

11. Asmo

Asmo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als we toch gaan zeiken op spelfouten, @XBOXLIVE!

faget schrijf je zo: faggot *)

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zullen we anders gewoon ff on-topic gaan en het over de frontpage & E3 nieuws hebben ...

Dank u

13. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt toch wel of je hier iets eist, of je bent wel heel erg teleurgesteld.
    Lijkt toch wel op een eis, en je respecteerd dan een ander niet veel met een zin zoals'Heel leuk voor jullie dat jullie allemaal een sociaal leven hebben'.

14. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is dit ..... ?

Wat ik eis? NIKS ...
    Ja ik was een beetje teleurgesteld wat dan nog? Daar heb ik et recht op, iedereen zelfs ...
    En wie zegt dat ik hem niet respecteer? Hij deed alsof de forumbezoekers en andere mensen zelf geen sociale leven hebben, dat is gewoon geen excuus IMO, je bepaalt zelf of je voor een site gaat werken of niet, het wordt je niet gedwongen ofzo ...

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Persoonlijk was ik er niet tijdens de E3 en kwam ik pas op zaterdag thuis maar ook ik had het gevoel dat er zeer weinig nieuws gepost was. Ik heb ook een beetje het gevoel dat het komt vanwege de nieuwe lay-out...

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik quote mezelf maar even:

''Bijna 60 posts in 3 dagen vind ik heel wat voor een minigroep die naast dit posten ook nog een sociaal leven, je zou het misschien niet denken, maar ook wij willen wel eens naar buiten om een leven te hebben. En dan heb ik het nog niet eens over werk, aankomende examens ''

Ik zeg nergens dat members geen sociaal leven hebben, ik denk het niet eens.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Elke redacteur van welke site dan ook heeft het druk. Ik verwacht dat Mirik en Jordi nog een paar coole stukjes gaan schrijven over hun "vakantie" ;) ... dat maakt een community als XA en XBW (en andere) boeiend.. het zijn sites voor fans door fans.

Natuurlijk heb je wat gemist bij XBW, maar dat kon je weer vinden op XA of visa versa.... Daarnaast gaat het er ook om wat een edacteur spannend vind... ;)

en ach er komt nog een TGS ... waar ik veel meer nieuws verwacht...

Het stond al van te voren vast dat Sony en Nintendo dit jaar een betere Line Up had voor E3 (vanwege hun portables) ... Microsoft gaat zich richten op de japanse markt

Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet ook niet, maar de E3 dit jaar was gewoon anders. Waar ik bij andere E3'2 de hele dag de pc aan had staan en continue het nieuws volgde, was dat nu niet zo. Maar dat komt ook omdat er niks gebeurde, behalve dan op het pre-event. Maar daarna kwam er geen 'groot' nieuws meer, ook niet van titels waar ik persoonlijk naar uitkijk. Dat heeft dus niks met xboxworld te maken, maar meer met de E3 zelf. Echter, ik keek wel dagelijks/etmaallijk(:+) op IGN, en die hadden toch nog wel meer, ook interresant nieuws.
    Over de filmpjes. Xboxworld wil dan wel niet de filmpjes van andere sites kopieren, maar een link is toch niet verboden? Of ben ik nou gek.
    Ook wordt er wel leuk vermeld dat xbw Halo2 heeft mogen spelen, 45 min lang, maar er is nergens informatie over te vinden:confused: Misschien komt dat nog, maar de E3-feeling is nu al lang voorbij, en andere sites hebben hun hands-on's/interviews/speelsessie al uitgebreid beschreven.
    Ten slotte nog een puntje: Ik miste persoonlijk een dagboek van de E3. Als ik me het goed nadenk was dat er vorig jaar wel. Gewoon een samenvatiing van de dag, waarop alles staat beschrijven, wat ze er van vonden, wie veel indruk maakte, wie het meest had geinvesteerd, de concurrentie, de goodies desnoods het weer.... Maakt me niet uit.

Ik heb er alle respect voor dat jullie dit niet hebben gedaan en daar hebben jullie ook alle recht op. Jullie doen dit vrijwilig en daar ben ik erg blij mee. Dus keep up the good work, maar misshcien is het een idee om hier volgend jaar rekening mee te houden. ;)

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nou XBW-redactie, ik wil wel even mijn complimentjes geven voor de goede site. Ben het er mee eens dat er meer over de E3 gepost had kunnen worden, maar op elke site kunnen dingen worden verbeterd. Ik persoonlijk vind dit gewoon een goede site waar ik graag vertoef. Mensen die zoveel te klagen hebben kunnen toch ook ergens anders gaan kijken! Beetje meer dankbaarheid tonen voor de crew die zich inzet om ons zoveel mogelijk nieuwtjes te brengen ( laat ik de prijsvraagjes enz. ook nog eens buiten beschouwing) is toch niet teveel gevraagd. Kan maar 1 ding zeggen: Keep up the good work.

20. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet meer precies waneer het was, maar toen met dat xbox event van microsoft waar ze ook allemaal nieuwe spellen showen. toen vondt ik het wel heel goed geregeld. elk nieuwtje werdt mooi op de frontpage gezet en zo mistje je niks.
    en om eerlijk te zijn vondt ik het nu ook wel lijken alsof er helemaal geen E3 was.

voor de rest: keep up the good work. ik snap niet waarom er mensen zijn die zeuren dat V3 niks is.

Deel Deze Pagina