1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    vrienden voor het leven:9
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    OMG Wat lijkt me dit een sweet spel. Ik had me er voor een paar dagen geleden niet speciaal in geintresseerd, maar nu ik er wat dieper op in ben gegaan, lijkt me dit spel nog vetter dan Halo 2 _O_

    Wanneer is de Europese Releasdate?

    EDIT: Tecmo, ik had gezien dat jij laatst zo'n GC-platinum pakket had gehaalt. Zat daar ook een memorycard bij, of moest je die nog los kopen?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    @Tecmo: Screens zijn een beetje aan de oude kant, maar ze blijven mooi :p

    Hier de meest recente screens :p :

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [plaatje]http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/559/559299/resident-evil-4-20041025115634321.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    memorycard zat er niet bij,heb ik overigens net in de stad gekocht :D
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Check de vorige pagina eens :cool:
     
  6. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een MEGA GAME!!!!
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    2005 pas? Een week is zelfs te veel :'-(
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd maart 2005 word bij mij weer een duur maandje. In die maand komen zowiezo RE 4 en VJ 2 bij me binnen en mischien wel meer. Het lijkt november wel O-)
     
  9. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem altijt nog importen je hoefd niet te wachten tot maart 2005 :)

    Je hoefd de gamecube zowiezo niet om te bouwen om import te spelen :) (Hebt wel een freeloader nodig)
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hier zat ik GVD nou net op te wachten :mad: |:- :

    Resident Evil 4 goes PS2

    Capcom steekt Nintendo in de ruggegraat en kondigd Resident Evil 4 aan voor de Playstation 2

    Nintendo mist heel wat games die de console de nodige volwassenheid kunnen brengen, maar er is één game die zoveel bloed, moord en brand bevat dat je de GameCube kunt bestempelen als dé console voor horrorfreaks: Resident Evil 4. De game werd zo'n drie jaar terug aangekondigd als GameCube exclusive, maar vandaag valt er wederom een rotsblok op alle Nintendo supporters...

    Capcom heeft namelijk bekend gemaakt dat Resident Evil 4 eind 2005 ook op de Playstation 2 zal gaan verschijnen. Hiermee volgt Resident Evil 4 het voorbeeld van eerdere GameCube exclusives van Capcom, Viewtiful Joe en Killer 7. Natuurlijk kunnen wij Resident Evil 4 nog steeds het eerst oppikken in het eerste kwart van 2005, maar de grootste teleurstelling van 2005? Toch wel een beetje...


    Capcom’s million-seller latest title “Resident Evil 4” expanding into Nintendo GameCube and PlayStation2!

    Capcom Co., Ltd. (Capcom) is pleased to announce that “Resident Evil 4“, which is one of our million-seller titles, will be released for GameCube and PlayStation2.

    We already made an announcement about release of “Resident Evil 4” for Nintendo GameCube in 2001. Since then, there are a lot of voices from users in all over the world, suggesting that “Resident Evil 4” is to be expanded to other platforms not only for Nintendo GameCube. These voices made us decide to release “Resident Evil 4” for multi-platform. We will strive for developing “Resident Evil4” to feature of each characteristic of the console platforms.

    Recently, the video game industry has shown steady growth focusing around US as well as Europe, and is expected to grow further with the introduction of next generation game machines such as new portable game players, namely PSP and Nintendo DS.

    Under these environments, we have come to this conclusion after deliberating over customers’ needs, market environments, and various opinions from stakeholders such as shareholders or investors. We hope that this decision will create new demand and expand its fan base. At the same time, we also expect that the decision will bring about additional revenue base.

    By deploying well-targeted promotions and supplying on software that goes along with various tastes of customers, we will strive for improving business results and customers’ satisfaction together with coping with changes of the business environments.
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    GVD, zwakke actie IMO, dit was echt een spel waarvoor je een Cube aanschaft.
    Voor je het weet releasen ze 'm ook nog op hetzelfde tijdstip als de Cube-versie, het zou mij iig niets verbazen.
    Ook haat ik het hoe geweldige games een stuk minder kunnen worden door het verkeerde platform te gebruiken. Zul je zien dat ze een behoorlijk gedowntunede versie op de PS2 vrijgeven in vergelijking met de Cube versie.
    Nou probeer ik hier de PS2 niet onderuit te halen, het is gewoon het beste als sommige games op het juiste platform uitkomen.
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    GVD!!!!!! :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( Weer een xclusive minder, en wat voor één!
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig duurt het nog wel even voordat hij op de PS 2 komt, ik denk wel 2006 in Europa. Toch wel jammer, de trots van de Gamecube ongeveer
     
  14. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,wat een naaierij.....hier kan ik woedend om worden:mad:
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Wat denk je zelf? Die poort zal in 2005 al op de PS2 worden uitgebracht. Anders heeft het ook geen zin om uit te brengen ivm de volgende generatie consoles die voor de deur staat. Op zich heel mooi nieuws voor de PS2! Als het zover is ga ik 'm ook wel halen.

    bye bye nintendo }:] _0/
     
  16. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik maak me hier niet zo druk om. Het duurt zo en zo al een jaartje en tegen die tijt is die game niet hot meer vergeet niet dat capcom goed is in floppen kijk maar eens naar RE Code Veronica X Zelfde gaat waarschijnlijk gebeuren met RE 4 kwa grafics vald er in iedergefal niet veel te veranderen op de PS2 :)
     
  17. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sowieso een jaartje? Ik denk dat de PS2 versie wel eens sneller kan verschijnen dan menigeen denkt!
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Doe niet zo triest man, met je bye bye Nintendo... We weten nu wel dat jij ps2 fanboy pur sang bent, en dat jij dit natuurlijk maar weer erg mooi vind. Ik hop dat de ps2 versie wegens die specs uit de middeleeuwen en die bagger controller een zwaar slecht aftreksel word van de cube versie, en dat ze hem pas uitbrengen als de komende generatie consoles in de schappen ligt. Zo nu doe ik eens fanboyachtig :{
     
  19. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach hij komt gelukkig nog wel in de mooiste en beste versie naar de cube. Toch is Capcom wel een beetje de bitch van sony hoor. Ze zouden eerst zogenaamd 5 exclusieve games op de Cube uitbrengen, maar daar is er nog maar 1 van over. Maarja, de PS2 verkoopt zo goed dus voor het bedrijf zelf is het wel een goeie zet.
    Ennuh..Goodfella, volgens mij is het weer tijd om Midtown Madness 3 te gaan spelen. Hahahahahaahhaah 8)
     
  20. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Vervelend is dat he? Loop je al 3 jaar te bleren dat de Resident Evil nieuwe stijl alleen voor de kubus wordt uitgebracht, besluit Capcom 'm ook gewoon voor de PS2 te releasen. Voelen de nintendo fanboy zich effe genaaid. _0/ _O_

    Gelukkig wordt dat zelfingenomen gedrag van nintendo helemaal afgestraft. Geen 3rd party support meer, bijna geen exclusives meer...straks worden ze op de portable markt verslagen door de PSP. Gaat helemaal goedkomen.
     

Deel Deze Pagina