1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hoe weet jij nou hoelang ik het over deze game heb? Je moet niet over dingen praten die je niet weet. En hoe het voor Nintie fanboys voelt weet ik niet, maar ik als iemand die naar zoiets objectief kijk vind het wel genaaid ja, mag ik? En dan dat tweede stukje van je. ik dacht dat RE4 nog steeds gepland staat voor de cube hoor, dus dat geen thirdparty bullshit is dus ook pure bull. capcom naait de cube bezitters alleen door hem ook op een andere console uit te brengen, maar hij word ook absoluut op de cube uitgebracht. Het zelfde geld voor Killer 7 en VJ 2... En wat betreft de PSP weet je het nog niet. Misschien dat jij met je gefrustreerde koppie in de toekomst kunt kijken, maar of de PSP uiteindelijk zal aanslaat valt nog te betwijfelen. Natuurlijk heeft Sony een grote fanbase achter zich, maar of al die gba bezitters nu ineens overstappen op de PSP weet ik niet. Zelf heb ik nog niet besloten welk van de 2 ik ga nemen, want ik haal de handheld die wat mij betreft de beste games heeft. Op dit moment ziet het er naar uit dat dat dus de PSP word aangezien die de meeste RPG's aan gekondigd hebben. Maar mocht het prijsverschil dusdanig hoog zijn, dan haal ik de DS. Dat word afwachten dus, en dat geld denk ik wel voor meerdere mensen _0/
     
  2. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ja zeker, echt lekker voor dat stomme nintendo, ze bakken er toch al niets van |:-

    edit:/ dit hier boven is sarcasme


    voel je je eens even de man; om te huilen.


    maar ja om even ontoppic te gaan: ik ga ook maar eens een cube halen.
    Na halo2 zie ik niet echt veel games in het vooruitzicht van de xbox.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind de nintendo fanboys toch het liefst van allemaal! :d
     
  4. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ga je moeder pesten
     
  5. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze Game zit ik al een paar jaar op te wachten!!! kan niet wachten tot dat ie in m'n gamegube zit :)

    Waar gaan jullie hem bestellen?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat ik hem maar gewoon bij de plaatselijke mm pre-order, en anders haal ik hem bij gmetastic.nl of gcshop.nl. Ik zie wel :)
     
  7. Yeroen

    Yeroen Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Praat geen poep man! Code Veronica is zonder twijfel een van de leukste Resident Evil's die uitgekomen is. En ik heb ze meerdere malen uitgespeeld.(ok verkoopcijfers waren volgens mij niet geweldig, maar een flop?!)

    Maar RE4 op de Ps2 uitbrengen lijkt me echt niet een verstandig idee :'-(
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net vanmiddag resident evil 4 usa import besteld,dus ik heb hem 11 januari......wel vreemd dat ie pas eind januari in japan uitkomt....oftewel,hij komt eerder in amerika uit dan in japan,echt raar maar goed
    CANT WAIT TILL 11 JANUARI:9
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :D Zodra je hem hebt vertel je wel ff in dit topic hoe goed hij wel niet is he! ;)
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    en of ik dat doe:D...jullie allemaal lekker jaloers maken:9
     
  11. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al gedaan :p
     
  12. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha jij bent echt zielig, zonder nintendo had er NOOIT een playstation geweest..... ik koop hem 100 % zeker voor mn cube... hoef die schijtversie niet voor de ps2 |:-


    zoiezo dikke naaistreek van Capcom..... maargoed.
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    En zonder Atari was er nooit een nintendo console geweest. So, what's your point? :{
     
  14. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar.... Atari heeft nintendo niet geholpen de console te bouwen, nintendo heeft WEL meegewerkt in het begin aan de psone.
     
  15. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    haat meel naar capcom sture!! (haha)
     
  16. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    haat meel naar capcom sture!! (haha)
    maargoed.. dit is duidelijk een naaistreek jah.. vind het een beetje laag van capcom..
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En dit slaat op?... juist ja, nergens :{

    De CapCom games verkopen gewoon te slecht op de GameCube. Is het dan zo gek dat ze hun zogenaamde exlusieve GC titels nu ook maar op de PS2 gaan uitbrengen? En liggen die slechte verkopen aan de kwaliteit van de games, nee want die zijn (over het algemeen) verder prima, maar het ligt aan de gemiddelde GC fan die ze links laat liggen.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  18. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    goed, wat je daar zegt klopt ook niet, iedereen met een Gamecube zat op deze game te wachten, simpel zat.... maar nu zal hij idd wel een stuk slechter verkocht worden omdat die niet meer exclusief is. Marja, Het is allemaal om het geld.... beetje jammer, maar is niet anders. ( logisch ook )
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat klopt er niet? De CapCom games die al uit zijn gekomen zijn toch ook niet de klappers geworden waar CapCom op hoopte of wel soms? Jij hebt 't nu over een game die nog uit moet komen. En waarom zou deze nu dan mogelijk slechter gaan verkopen omdat hij later ook op de PS2 gaat uitkomen? Je zegt zelf dat iedereen die een GC heeft deze titel wil hebben (ik ook overigens) dus denk je nu echt ze hem nu ineens niet meer willen hebben? Een beetje onlogisch nietwaar ;)

    CapCom speelt alleen op safe door deze titel nu dus ook op de PS2 uit te brengen om proberen zoveel mogelijk games te verkopen. En daar is verder niets mis mee. En wie nu moeilijk gaat lopen doen omdat hij ook op de PS2 uit gaat komen is een fanboy.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  20. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geen idee hoeveel mensen deze game nu niet meer hoeven omdat ze kwaad zijn op capcom.... Hebje enig idee hoeveel duizenden boze mailtjes Capcom wel niet heeft ontvangen toen dit bekend werd ? ;)

    Trouwens heb de eerste ps2 screens gezien, en die zagen er een stuk minder uit... dus ga zoiezo voor de gamecube versie.
     

Deel Deze Pagina