1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Zie ook mijn edit in m'n vorige post.

    Hoe triest ben je dan wel niet dat je een mogelijk geweldige game als RE4 links laat liggen omdat hij over een tijdje ook nog op de Ps2 uitkomt? Dan verdien je zo'n game niet eens en laat je alleen maar zien hoe dom je wel niet bent imo.
     
  2. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, daar gaat het nu ook niet om.... maart is nu eenmaal zo ;)
     
  3. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    je gaat wel los hè, nu je geen mod meer bent. :)
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hmmm, nu suggereer jij dus dat ik een fanboy ben. Ik vrees dat ik het niet helemaal met je eens ben wat dat aan gaat. Ik doe juist moeilijk over hetgeen dat hij op de ps2 uitkomt aangezien dat een principe kwestie is. Capcom heeft een deal(Overduidelijk niet zwart op wit) dat RE 4 exclusief voor de Cube zal uitkomen. Bij Nintendo gingen ze er dus blijkbaar van uit dat dit ook zou gebeuren, en heeft bij alle boxshots zo overduidelijk dat only for teken erop geplakt. Nu besluiten ze bij Capcom ineens om hem ook te releasen op de ps2, en dus vind ik dat geen behoorlijke actie. Ik zie mezelf ook niet als een fanboy, want ik sta open voor alle consoles. Ik mag dan wel geen ps2 in mn bezit hebben, maar dat ligt vooral aan het feit dat ik de controller van de ps2 gewoon erg slecht vind. Die heeft gewoon een onnatuurlijke vorm imo. Ook vind ik graphics toch ook wel degelijk een belangrijk onderdeel in een spelervaring, en ook op dat punt schiet de ps2 wat te kort. Verder vind ik het een zeer behoorlijk apparaat, waar relaxt veel games op komen. Overigens is een groot deel van die games imo troep, en blijft een kleine lijst over die ongeveer net zo groot is als de toppers lijsten van de cube en xbox. Ook sta ik bijvoorbeeld open voor de psp en de ds, wat ook aangeeft dat ik geen fanboy ben imo. Maar nu gaat het allemaal teveel over jou zin die wat mij betreft niet helemaal klopt, en aangezien dat niet bepaald ontopic is wil ik het er hierbij laten. Tenzij jij vind dat ik wel degelijk een fanboy ben, want dan ben ik genootzaakt je van het tegendeel te bewijzen ;)
     
  5. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens *)
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    @ Master_ Legolas:

    Damn, je hoeft het je ook weer niet zo persoonlijk aan te trekken hoor :+

    Principekwestie? Ach, ik heb Nintendo zelf niet horen klagen over deze kwestie dus waarom zou jij of iemand anders dat dan wel moeten doen? Koop gewoon net als ik die game voor de GameCube en geniet ervan en doe er verder niet moeilijk over :)
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou ik vind het nogal een aanteiging als iemand me(welliswaar indirect) een fanboy noemt. :+ Ik heb trouwens wel een onwijze hekel aan dat soort mensen en dat blijkt hier ook wel in deze thread. :{ (Noem verder geen namen) En dat Nintendo er verder niets van laat weten is nog best logisch ook vind ik. Als een bedrijf bij elke tegenslag(je) moet gaan vertellen aan de internationale pers hoe erg ze het wel niet hebben, dan zouden ze daar wel speciaal wat mensen voor aan kunnen nemen :+ En als ik me erover wil uiten dan doe ik dat toch gewoon? We zijn in dit land vrij om te zeggen wat we willen, en als ik iets heb om me over uit te laten dan doe ik dat gewoon ongeacht het onderwerp. En natuurlijk ga ik RE 4 bij de release in huis halen ;)
     
  8. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nintendo heeft er echter wel op gereageerd:

    Resident Evil 4 zal het grootste gedeelte van 2005 exclusief verkrijgbaar zijn voor Nintendo GameCube. Gamers wachten vol spanning op deze game en in het 1e kwartaal van 2005 is het dan ook zeker een must-have game. We zijn ervan overtuigd dat Resident Evil fans de game in hun bezit willen hebben op het moment dat de game uitkomt op de GameCube, dan dat ze wachten tot de game later in het jaar uitkomt op een ander platform.

    Nintendo GameCube wordt nog steeds fors ondersteund door verschillende uitgevers, met een line-up van sterke titels in het begin van 2005, zoals TimeSplitters Future Perfect van EA, Viewtiful Joe 2 van Capcom, Tak 2: The Staff of Dreams van THQ en Tom Clancy’s Splinter Cell Chaos Theory van Ubisoft.

    De samenwerking tussen Nintendo en Capcom is onveranderd goed. Nintendo zal de game Resident Evil 4 zelf uit gaan brengen in Europa.

    Bron : Cubezone


    Ze zien het niet als een probleem, ik ook niet.Het spel komt toch pas een jaar later op de ps2.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, wat is het probleem dus? Niet. Ja de PS2 bezitters kunnen een hele tijd later het spel ook kopen. So what, iedereen die een cube heeft gaat het spel echt wel kopen, en fans van de RE serie die nog geen Cube hebben zullen denk ik niet nog een jaar gaan wachten en gewoon de console (die kost toch bijna niets) en de game halen. Ik zie het probleem dus niet.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mooie post, alleen dat cubezone staat me niet aan :p Zo zie je maar weer dat the big N toch nog even de moeite neemt het te melden al zal dat natuurlijk lang niet altijd zo zijn. Iig verwacht ik dat niet, maar aangezien dit toch wel een absolute topper gaat worden besteden ze er denk ik wat meer aandacht aan.
     
  11. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Cubezone staat je niet zo aan ? Wat bedoel je daar nou weer mee ?
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ach ja misschien moet je het niet zo letterlijk nemen allemaal als ik er een smilie achter zet. ;) Overigens heb ik wel gewoon meer met gameqube.nl O-)
     
  13. MaD ISSERMIR

    MaD ISSERMIR MaD Agency

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook voor de Cube kopen *)
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    En het meest naaierige is nog wel dat hij nu waarschijnlijk voor de xbox komt ook :{ Hij zal ongeveer dezelfde releasedate krijgen als de ps2 versie(een jaar later als de cube versie ongeveer). Natuurlijk prachtig nieuws voor de xbox bezitters, maar degene die naast een xbox ook een cube hebben(onder andere ik) voelen zich misschien nog wel meer genaait door capcom. Ik ga wel ff op zoek naar de bron, ik kreeg gisteren namelijk via msn van iemand een link.

    EDIT: Zie hier voor het bericht :{
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Check trouwens deze brute controller(is toch nog niet gepost? :confused:):
    [​IMG]

    We gaan maar niet aan de triplepost, maar ik heb ff een skin van RE4 gemaakt voor de geintereseerden onder ons met het progje phantim3:
    [​IMG]
    In het kladblok moet dit komen te staan:
    Code:
    Verdana
    10
    69 55 45
    61 72
    88 72
    115 72
    139 72
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    cooooool....zo'n controller ga ik kopen als ie uitkomt:9
     
  17. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt idd naar de Xbox........
     
  18. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    en daarvoor haal ik nou een gamecube:mad:
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja ach, ze krijgen hem pas een jaar later :cool: Positief blijven (Y) (Oh crap, die msn ava's werken hier natuurlijk niet :mad:)
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, ik liet al artwork zien van die controlller in de vorm van een kettingzaag, maar nu is er een pic van de daadwerkelijk controller bekend. Deze is te bestellen op Lik-Sang en zal verkocht worden voor $49.95,-. Je houdt deze controller op dezelfde manier vast als een echte kettingzaag, dus één hand aan de achterkant en één aan de zijkant. Tevens zit er een geluidschip in die tijdens het spelen voor levens echte kettingzaag geluiden moet zorgen.

    [plaatje]http://www.gameqube.nl/viewerscreen.php?screen=RE4controller.jpg[/plaatje]
     

Deel Deze Pagina