1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Ersten

    Ersten Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh mooi :) dan zal ik hem snel importeren. Ik was al bang 2 maanden te moeten wachten.
     
  2. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Alle amerikaanse cube games werken met mijn freeloader, ook m`n NTSC F-zero. De eerste versie van de freeloader gaf nog wel eens problemen zoals bij RE Zero, maar de huidige versie pakt tot nu toe elke NTSC game.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Als ik me niet vergis heb ik freeloader 1.06b, die is neem ik aan nieuw genoeg om RE4 af te spelen? Dat is geloof ik de een na nieuwste, want de 1.06 met hoofdletter B is namelijk het nieuwst imo...
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb nog een oude freeloader. Ik ga eerst wel kijken of ie het doet en anders haal ik wel een andere... Ik hoop dat ie werkt iig haha..
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nou jongens,

    Ik heb RE4 net binnen gehad (damn, maandagmiddag uit de States besteld, woensdagochtend binnen, lekker snel), en mijn vriendin heeft hem net getest met de freeloader en hij doet het perfect. I know what I'm doing tonight haha..... Als ik durf...
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lol, veel succes, ik heb 2 mensen in mn msn lijst die hem hebben/hebben gespeeld voor vrij lange tijd, en het is echt prachtig om al die info etc nog te horen. Maar aan de ander kant knaagt er wel iets, me wilt namelijk ook :+ Eerst eindbaas schijnt redelijk simpel te zijn, maar waar je wel op moet letten, is dat je niet ff achterover kunt gaan zitten als je een filmpje gaat kijken. Het kan dan anmelijk voorkomen dat je op zo'n knop als a ofzo ineens moet drukken. Mja, beetje moeilijk uit te leggen :+
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg als het goed is morgen resident evil 4 (import) binnen,dat word smullen morgenavond:D
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vraagje,

    RE4 bestaat uit twee discs. Hoe laad je dan die tweede disc in? Je moet daarvoor de freeloader toch gebruiken? Maar als je de tweede disc erin moet doen zit je in eerste instantie (voor het saven) nog gewoon in de game. Kun je dan gewoon de freeloader gebruiken of hoeft dat gewoon helemaal niet? Weet iemand het toevallig..
     
  9. Yggdrasill

    Yggdrasill The Chaotic

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ongeveer op de helft van de spel krijg je een melding van disc wisselen. Je kunt het gewoon doen zonder problemen. Als je verder speelt met disc 2 en dan saved. Dan pas gebruik je de Freeloader weer. Dit werkt bij mij zo. En heb er geen problemen mee.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx voor je antwoord. Dan kan ik weer rustig gaan spelen. Ik wist niet zeker of je van disc 1 naar disc 2 kon gaan zonder freeloader aangezien je op het moment dat je voor het eerst van disc wisselt gewoon nog in het spel zit.
     
  11. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook! En echt vetste game van deze generatie voor mij!

    Alleen nu wil ik hem niet meer spelen omdat:
    1.s'nachts spelen = mooiere ervaring
    2.Te veel schrikmomenten :D
    3.Coolste game die ik ooit heb gespeeld, maar als ik hem ga spelen dan heb ik hem sneller uitgespeeld, en dat wil ik niet :'-(
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds vandaag ook samen met de official strategy-guide...en ga morgenavond spelen,eerst morgen nog een freeloader kopen.......morgenavond zal ik wel weer posten wat ik ervan vind:D
    maar ik zal wel niet teleurgesteld worden met deze MASTERLIJKE game......
    ==pascal...heb jij resident evil 4 nog niet????????
     
  13. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Net uitgespeeld na 16+ uur pure actie :D.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En de algemene stemming?
    Tevreden? Ga je 'm nog eens spelen?

    Eens met het eindcijfer dat veel reviews geven?
     
  15. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had enkele dagen geleden al een korte impressie gegeven, maar ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit het beste spel is die ik ooit heb gespeeld. Vooral in de laatste hoofdstukken gaat het kwa actie helemaal los. Er gebeurt zoveel tegelijkertijd dat sommige stukken me altijd bij zullen blijven. En dan met name de gevechten met de verschillden bazen die allen totaal anders zijn. Sommige zijn zelfs een level op zich. Dus die hoge scores zijn in mijn ogen meer dan terecht.

    Maar nog een keer spelen zit er voorlopig niet in. Heb nog genoeg andere spellen liggen die ik moet doen. Maar de verschillde mini-games die je kan unlocken ga ik zeker nog doen.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Neej :'-( Mn ouders hebben momenteel geen cc, en ze hebben namelijk niet al te lang net dat ding weg gedaan omdat ze er te weinig gebruik van maakten. Ik heb nog geprobeerd ze een nieuwe cc aan te praten, maar dat was niet succesvol :'-( Ach, nu ga ik hem alsnog viavia importeren, dus ik zal hem binnenkort toch ook wel hebben, ik hoop toch wel over een weekje :cool:
     
  17. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kun je die kettingzaag-controller bestellen????
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :cool:
     
  19. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx:D
     
  20. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    woooooow,ik ben aan het spelen nu......echt een geweldige game.....ik heb trouwens de kettingzaag-controller besteld dus die komt binnenkort eraan:D......nou jongens,ik ga weer verder spelen(uiteraard in het donker met volume knop op high)
     

Deel Deze Pagina