1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een kort vraagje: Als ik de US versie bestel met een Freeloader kan ik dan op een Europese Memorycard opslaan? Had ooit gehoord (geloof ik) dat dat niet werkt...
     
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan:D
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Best survival horror game ever, en nu al kandidaat voor best game of 2005 ! _O_

    houdt me geduldig zo lang ik mijn JAP psp nog niet heb 8) VOlgende week verwacht ik mijn psp'tje _0/
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Woei, ff kijken of die paypal troep gaat werken, en dan importeer ik de game zonder cc :cool: Ff afwachten dus. Jullie maken me wel uber nieuwschierig though :'-( :+
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraagje...
    waar ongeveer in het spel kom ik die zwarte geest tegen met die kettingen en die grote zeis??????
     
  6. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0

    Hehe! :D Dat was de oorspronkelijke Resident evil 4! De allereerste trailer zat die geest in, daarna hebben ze alles opnieuw gemaakt en deze game begonnen. Dus je kan lang zoeken :)
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer,ik vond die .........echt vet:D
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja idd, maar nu vermaak je je denk ik ook wel ;)
     
  9. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt wel....ik ga nu weer spelen:9
     
  10. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij werkt paypal ook met cc, dacht ik
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Paypal is zelfs bedoelt om bij je cc te gebruiken, maar een zit een soort van glitch in het systeem al vinden ze het bij paypal denk ik niet zo erg. Je kunt namelijk gewoon geld storten op hun rekening via bijv i'net bankieren(incl code waar ze het geld op zetten), en dan kun je gewoon gaan shoppen met je paypal account :D En het is nog allemaal gratis ook :cool:
     
  12. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen,

    Alleen hoort het beeld niet schermvullend te zijn??
    Ik zie zegmaar 60 procent van het beeld maar, de rest is zwart...

    Aan mn tv kan het niet liggen, is net 1 jr oud / Breedbeeld en 100 hrtz.
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat had ik ook Gehad maar toen had ik een te oude Freeloader toen heb ik de nieuwste Gekocht en toen deed Resi 4 t helemaal perfect welke versie Freeloader heb je?
     
  14. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vorige week besteld...

    Maar het is V1.04
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ow, Ik had een 1.03 toen hij het niet deed maar nu heb ik een 1.06b miss is dat het probleem wel?
     
  16. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel ja dan....

    Damn, net vorige week mn freeloader besteld , dan verwacht je toch wel de nieuwste..

    Waar heb jij de 1.06 vandaan?
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    W00t, heb je serieus gewoon vorige week een freeloader gekocht die versie 1.04 was? :eek: Damn wat een oplichters, kun je namen noemen :eek: Als je naar www.dimplus.nl gaat kun je de 1.06b versie kopen voor 15 euro als ik me niet vergis. Iig heb ik dat wel zo gedaan ongeveer een half jaar gelden, en toen was het niet eens de nieuwste :p Die 1.04 versie is dus echt uber oud. Verder is dat van die zwarte balken volgens mij gewoon het spel hoor, dat kan niet aan de freeloader liggen. Een freeloader is namelijk alleen maar een simpel schijfje met een zeer klein progje erin die de cube voor gek houd en net doet alsof de die disc er nog in zit zeg maar, terwijl je je import game er inmiddels in hebt gedaan. Heeft niets te maken op welke manier je de game op je tv ziet. Volgens mij klopt het gewoon wat je ziet, lees de review van bijvoorbeeld IGN er maar op na, dat is een van de wenige nadelen van het spel geloof ik.

    Edit die 1.04 versie heb je dus ook gehaald bij dimplus :eek:
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  18. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep , bij dim plus ja.....

    Ik heb ze gebeld, kan hem zo terug sturen, kost me alleen postzegels dus....

    Maar dan moet ik weer op zoek naar een 1.06 voor een redelijk bedrag.

    Maar jij zegt dus dat het niet aan die freeloader ligt?
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee moet haast niet aan de freeloader kunnen liggen imo. Lees anders eens de laatste pagina van de IGN review en kijk of het overeenkomt met wat jij hebt. Mocht dit het geval zijn, dan zit dat nou eenmaal in het spel, en moet je ermee leren leven denk ik :)
     
  20. BULLETPR00F NL

    BULLETPR00F NL Pro

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    waar heb je RE4 besteld!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina