1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zou ik idd ook wel willen weten aangezien ik hem ook vrij snel wil importeren :)
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Je had neem ik aan geen import kosten, en hoe snel was je levertijd?
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    2 Weken Zoiets Was wel lang. Maar het is Lik-Sang.
     
  5. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb even op IGN gekeken, en misschien is dit het wel ja...
    Maar aan de andere kant, het beeld is wel heel klein nu, is denk toch niet de bedoeling.

    Daarom mijn vraag: Wie heeft er hier ook RE 4, en speelt er op een schermvullend beeld?
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb RE4 en ik speel met die balken. Alleen als je een T.V. hebt met zoomfunctie kun je die balken wegzoomen. Maar dat vind ik persoonlijk niet prettig.
     
  7. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel resident evil 4 ook met balken,ze zijn wel klein trouwens dus je merkt er bijna nix van
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar waar heb jij hem nou gekocht? ;)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij gamestop.com heb ik hem gekocht..... Zij verzenden via UPS (dit wist ik pas nadat ik hem had gekocht), dus moet je nog wel ff € 20,00 aan UPS betalen bij aankomst van je pakketje.... Overall ben je dus ongeveer 69 dollar kwijt + 20 Euro aan UPS en ben je dus ietwat duurder uit dan € 60,00. Dan heb je hem wel binnen twee dagen... Ik was stomverbaasd toen mijn vriendin mij woensdagmorgen belde en zei dat er een pakketje was vanuit Amerika. Had gerekend op een week minimaal. Als ik dat had geweten had ik hem niet daar gekocht hoor....
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  10. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik denk dat jullie het over de normale 16.9 balken hebben? Of heb ik het fout?
    Zo ziet het er bij mij ong. uit, en het witte is dus alleen beeld, de rest balken.

    Is dit bij jullie ook zo?
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Nope, ik heb twee kleine balkjes, alsof je een film zit te kijken eigenlijk. Ik heb ook een vrij grote breedbeeld van JVC (vrij nieuwe tv) dus ik heb er geen enkel probleem mee eigenlijk. Ik heb ook een tijdje met zoom gespeeld, en dat heb je helemaal geen balken, maar ik merk dat het grafisch dan ietwat minder wordt. Ik heb geen last van die balken dus...
     
  12. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan ligt het dus 100 proc. zeker aan de freeloader :mad:
    Wat een zaak dat ze die rotte 1.04 s verkopen ....
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nog een zeer lange spannende week te gaan, en dan kan ik hem eindelijk op mn deurmat vinden, ik kan haast niet meer wachten :9
     
  14. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik 1.06 vandaan halen? (voor een normale prijs)
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb er net weer eentje binnen. Ik heb hem van play-asia.com gehaald samen met een nieuwe versie van RE4 (mijn zus was verslaafd geworden na vorige week een aantal uurtjes RE4 te hebben gespeeld). Hij was EUR 12,00 ofzo......

    Heb je geen zoomfunctie op je TV zitten dan? Dan heb je die balken helemaal niet?
     
  16. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb ik niet :'-( , maar heb je er nu 2 dus? verkoop je er dan 1? ... Zo ja , pm me aub.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    MarXbox je kunt eventueel je wel ff aanmelden op gameqube op xlife en dan naar deze deze thread gaan om daar te bieden op die freeloader. Hij is dan weliswaar tweedehands, maar ik weet niet of jij daar bezwaar tegen hebt? Het is maar een tip, en ik heb ff rondgekeken op nederlandse sites waar ze hem eventueel zouden kunnen verkopen en kan nergens iets vinden. Dit lijkt me dus wel een mooi kans om voor een aardig prijsje eraan te komen ;)
     
  18. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, thanks man, heb hem ge pmt.

    En nee, 2e hands maakt me niet uit, als het maar prima werkt.
     
  19. MarXbox

    MarXbox www.djaxn.nl

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    ... Hij was al weg ...
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tja dat is jammer, meer kan ik er ook niet van maken. Hopenlijk kun je hem nog ergens scoren, al zal het denk ik niet nieuw uit een Ned online shop zijn vrees ik...
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005

Deel Deze Pagina