1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees deze reviews eens... http://www.dgs-online.nl/special_display.asp?id=1256

    Even een kanttekening, deze jongens zijn over het algemeen heel kritsch en houden van iedere console evenveel. Dit maakt me toch wel heel erg nieuwsgierig...
    Ik denk dat het een must buy wordt :)
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben de game gewoon 2 keer gereviewed. Gisteren had ik ze gelezen. Erg gaaf ^^ Wil de game nu nog meer hebben!
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja idd, hopenlijk valt hij vandaag eindelijk op mn deurmat :{ En het wordt geen must buy, het is er 1 :cool:
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  5. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben en niet in de reviews heb kunnen vinden; Hoe veel moet je puzzelen bij RE4 ? Ik heb RE1 2 en 3 gespeeld, maar 3 vond ik de betere omdat daar meer actie in zat. Zo te zien is 4 nog meer op actie gericht, maar zitten er ook moeilijke puzzels in ? Ik heb RE1 maar met walkthrough gespeeld aangezien ik niet zo veel geduld heb om zelf al die puzzels op te lossen en ik een hekel heb aan dat "rond dwalen", dat je niet weet waar je heen moet.
    Oh, en is er al bekend wanneer ie uitkomt ? Ik dacht maart...
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Er gaat trouwens een Resident Evil 4 bundel uitkomen.

    De bundel bevat een zwarte of platinum GameCube met Resident Evil 4 logo op de bovenkant, een controller met logo, het spel zelf en een bonus CD. Op de bonus CD vinden we een making off, enkele videos met beeldmateriaal uit de vorige delen en een demo van Metroid Prime 2: Echoes. De bundel moet op 18 maart in de winkel liggen en heeft een adviesprijs van 129 euro meegekregen.

    [​IMG]

    Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/25180
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Whehe, ik heb hem inmiddels, en ik schijt echt constant in mn broek :D Die graphics zijn echt prachtig overigens, en het zit echt heerlijk in elkaar allemaal. Ik ga weer ff verder gamen :D
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik dan echt de enige die dit een compleet achterlijk en lelijk ding vind? Die gast staat er ook zo lekker bij met een houding van kijk mij eens voor lul staan met dit plastic baby kettingzaagje.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gruwelijk toch? :+ Nog een nieuwtje:

     
  11. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu in chapter 3,en hij word steeds vetter:D
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Daar ben ik volgens mij nu ook, ik was volgens mij zelfs een keer in chapter 4. Ik had toen niet gesaved omdat ik ff zin had om te kloten O-) Toen verkocht ik gewoon alles wat ik had behalve mn shotgun en de kogels en kocht ik allemaal upgrades en kogels ervoor :+ En toen ging ik op oa wolfjes knallen die een soort virus op hun ruggen hadden groeien... Let op, spoiler :) Ben een beetje melig weer, heb ik vaak de laatste tijd O-)
     
  13. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom poorten ze 'em nou wel naar die klote PS2 maar niet naar de PC? :'-(

    Nu moet ik weer m'n gamecube uit de kast halen :mad: :+
     
  14. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    lol dat filmpje, het begin is nogal misleidend :D
     
  16. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand het spel al uitgespeeld,ik nog steeds niet:mad:
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is toch de bedoeling dat je van een spel geniet en niet dat je het zo snel mogelijk uitspeeld? Wees dus blij dat je er nog niet klaar mee bent :)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yup,

    Ik heb hem ook nog niet uitgespeeld, ben bij chapter 4 en ik heb geen idee hoelang het nog duurt, maar ik heb nog altijd niet het tweede schijfje gebruikt. Ik speel niet zo vaak, zit pas op de 8,5 uur dus van mij mag hij nog wel ruim 15 uur duren. Maar goed, als ik klaar ben ga ik het vrijgekomen moeilijkere leven spelen...... Kan niet wachten, echt nog steeds het vetste spel dat ik in tijden heb gespeeld...
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er overuit, ik koop een Gamecube voor Donkey Kong drum ding spellen en RE4 (en wat budget games). Moet alleen ff een goedekope zaak vinden.
    Btw, die uber-controller.. kan je die ook in europa krijgen?
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game gisteren gekocht. Erg vet! Ben nu in Chapter 1-3 (nog niet zo ver dus) maar het is allemaal erg gaaf. Wel een hele andere kijk op RE gekregen... Speelt toch heel anders dan de vorige delen xD
     

Deel Deze Pagina