1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    RE4 is absoluut een reden om een NGC te kopen, als ik nog geen NGC had, zou ik hem nu zeker kopen.
    Wat een bruut spel is dat. En de graphics, die zijn echt bijzonder mooi. _O_
    Ik ben pas in chapter 2. Door tijdgebrek heb ik het spel nog niet zo lang kunnen spelen, maar dat ga ik vandaag zeker inhalen 8) .
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Wegens geldgebrek heb ik nog even getwijfeld of ik hem wel zou kopen, maar ik ga hem zo toch maar halen.
    Van de vorige Resident Evil heb ik ook al zo genoten, dit kan alleen maar nog beter zijn.
     
  3. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Resi 4 _O_

    donderdag gehaald, maar pas 1:30 gespeeld, uber phatte game!
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook gehaald en ook amper gespeeld. Ben namelijk ook bezig met GT4, daar komen over 2 weekjes ook nog eens Doom III en Splinter Cell Chaos Theory bij. Maar van wat ik gespeeld heb ken ik zeler zeggen dat dit een ubervette game is... vanavond even spelen met het licht uit...
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad geen spel dat je overdag moet spelen.
     
  6. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die 'big cheese' van dat dorpje verslagen. _O_

    Die eindbasen zijn echt supervet. Ik heb alleen geen plaats om dingen te bewaren, ik heb namelijk 3 pistol, een shotgun, een uzi en twee van die houders. Maar wat een game zeg. :eek:
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dude wat moet je met al die wapens? Verkoop ze, kan je weer lekker upgraden!

    Ik ben nu in Chapter 4-2 geloof ik. Steeds al mijn wapens verkocht en de nieuwere versies gekocht en die weer gaan upgraden. Spel is echt super! Je blijft gewoon spelen. Ga zo nog even verder!


    Over Ada:
    Wie was Ada ook alweer? Leon kent haar, maar ik weet niet meer precies wie ze nou is... Zij deed toch ook mee in deel 2? Dat je haar met Leon moest redden, of is dat een ander? Vertel!!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2005
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ada was toch die mysterieuze vrouw in deel 2 die Leon de hele tijd tegen kwam en ook aardig kon schieten, ze raakt gewond in die lift met de trein en help verdwijnt volgens mij op het laatst (en als ik me niet vergis had ze toen onwijs veel kennis van wat er allemaal gebeurde)
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Tnx. Ik heb alweer een beetje een idee wie het nou is.

    Heb de game nu ook uitgespeeld. Een hele ervaring! Zat echt een chapter of 3 met zeer weinig kogels waarbij ik vooral op het eiland veel problemen had. Vooral de Regenerators waren irritant.

    Ga nu denk ik nog een keer verder met mijn save game.
     
  10. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Resident Evil 4 nu ook en hij bevalt tot nu toe echt goed :9
    Heb hem alleen nog niet zo heel lang gespeeld, nu voor het eerst fable geleend :eek: en vind ik nog net wat leuker ;)
    Maar wat ik van RE4 gezien heb, ben nu ergens in het 2de chapter, was echt heel erg goed, de sfeer die capcom in de spel creëert _O_ .Ik kreeg er de zenuwen van en dat is voor een horrorgame natuurlijk alleen maar goed :9
     
  11. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een super spel, de grafix zijn echt van het hoogste niveau!! Geweldig. Het spel is niet zo eng als de vorige delen maar zeker wel een stuk leuker om te spelen. Ik ben nu net op het eiland ( disk 2 begin) en en ik ben benieuwd wat er nog komen gaat!! Zulke spellen verwacht ik gewoon van capcom ( net als de nieuwe devil may cry) ze zijn weer op de goede weg!!!!!!
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Zeker een erg mooie game. Heb hem inmiddels uitgespeeld ( US versie ) en ook nadat je hem hebt uitgespeeld blijf je spelen. Je unlockt een nieuw moeilijkheidsgraad en 2 nieuwe mini games, waarvan er eentje gewoonweg super is ( Mercenaries ). Ook zijn er extra pakjes en wapens te unlocken, maar zal hier verder niks over spoilen. Spel heeft iig 5 chapters en nog een 6de maar deze 6de is maar 1 level. Ander goed nieuws is dat Capcom inmiddels deel 5 heeft aangekondigd en deze zal net zoals deel 4 zijn, wat in mijn ogen erg goed nieuws is.
     
  13. Blümchen

    Blümchen Me poesie en me krèk

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    R.E. 4 is zeker een bloedmooi spel, maar ik vind het wel jammer dat de game letterbox is i.p.v. echt 16:9
     
  14. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Resident Evil 4 eindelijk uitgespeeld(Doom 3 kwam er nog even tussen) en ik vind het echt een hele goede game. En Fable komt daar dus niet eens in buurt, integenstelling tot wat ik eerst vond. Dit is echt een game die ik nog eens overnieuw ga uitspelen(en dat is iets wat ik niet snel doe ;) ). Ik heb er plusminus 16 uur over gedaan(geen idee of dat lang of kort is), kortom een echte topgame :cool:
     
  15. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds gister. In eerste instantie wilde ik het spel niet halen, maar door al die positieve reacties heb ik hem toch maar gekocht. Gelukkig maar, want dit spel MOET je in je collectie hebben. Ben pas bij chapter 2-2, dus ik heb nog ff te gaan. Op dit soort momenten ben ik toch blij dat ik een Gamecube heb gekocht. Ik werd niet echt blij van de spellen die op de GC verschenen de afgelopen jaren, maar dit spel maakt alles goed.
     

Deel Deze Pagina