1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    die trailer van de e3 was echt vet ofnie...vooral dat stukje op dat bootje met die monster lijkt me gaaf:D
     
  2. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Best wel grappig, want onder de Nintendo gebruikers gaat nog wel eens het vooroordeel rond dat Xbox gamers alleen van geweldadige games houden, maar zij houden het graag bij Mario en Zelda, terwijl Resident evil 4 wel als populairste game van de E3 uit de bus komt !
    Kijk hier maar !
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt, maar nintendo gamers word juist verweidt dat ze te kiddy spellen spelen.
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou het is toch zo tecmo? Of vertel ik nu leugens?
     
  6. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk,komt er eindelijk een topper van een horrorgame in plaats van een kiddy spel..is het weer niet goed
     
  7. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg.. NGC is kiddy.. Tenminste dat vind ik.. Kijk naar al die Mario, Wario, Luigi, etc spellen..... Die zou ik echt nooit kopen. En ik heb RE3 gespeeld en ik vond het echt gewoon een gigantisch kut spel.. Misschien dat deze wat beter is maar ik denk het niet :p.
     
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    resident evil3 had de orginele oude graphics en die kun je ABSOLUUT niet vergelijken met de graphics van resident evil 4.
     
  9. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan wou ik nog ff zeggen dat cubezone een game cube site is waardoor ze hoogst waarschijnlijk wel een GC spel bovenaan zetten.... Anders lijkt het alsof de GC zo slecht is als die is.
    Als we op best of E3 kijken dan zien we RE4 toch niet. Hij staat zelfs niet eens als beste GC game. Ik denk hierdoor dat cubezone gewoon onzin zit te vertellen.
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je niet goed gekeken,want re4 was een nominee en werd op het nippertje ingehaald door paper mario als beste cubegame...dus re4 is een goeie 2de
     
  11. Chronos

    Chronos Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zag op gamezone ook staan. Daar is re4 wel beter. Maar hoe kan een Mario game nou winnen? Kiddy... Niks persoonlijks ofzo. Ik vind gewoon dat Mario spele echt te kiddy zijn (voor mij dan, misschien voor andere niet).
    Ik gebruik meestal ook het argument NGC spele zijn simpel, maar is dit ook zo? Vergeleken met Ninja Gaiden denk ik van wel maar voor de rest weet ik het niet.... Wat denk jij tecmo?
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zeker ook moeilijke spellen voor de cube hoor...maar omdat de meeste kiddy gemaakt zijn zoals je zei lijken het makkelijke spelletjes,mij maakt het niet uit of een spel kiddy is..als ik me er maar mee kan vermaken,maar ik heb een cube gekocht speciaal voor de resident evil spellen eigenlijk... toen ik voor het eerst te horen kreeg dat resident evil 4 uitkwam voor de cube kocht ik er meteen 1 samen met resident evil 1 remake en resident evil zero...en ik vermaak me er nog steeds mee:9
     
  13. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja kiddy spellen is gedeeltelijk wel waar, maar die laat ik persoonlijk ook links liggen.. Zelf ben ik meer dan tevree met m'n cube, Metroid Prime is een van de beste spellen ooit (en yes, it's a Halo beater..) Geweldige vernieuwende gameplay en dan ook nog eens een geweldig Adventure aspect dat deze game tot beste adventure ooit maakt :D Really, try it and get hooked..
    Verder is de enige "kiddy" game waar ik gek van ben de Zelda serie, maar dat reken ik naast de looks niet onder Kiddy...
    Cube heeft inderdaad niet veel goeie spellen, en zowieso niet veel spellen.. maar zonder fanboy verschijnselen zijn Nintendo's spellen vaak van onovertroffen kwaliteit.
     
  14. privaterayen

    privaterayen Guest

    deze game kicks ass weet iemand wara je nog meer demos kan vinden?
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt video's toch????
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hij is waarschijnlijk uitgesteld :mad: :
     
  17. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag het al op gamespot ja....damn...waarom word dit uitgesteld,we moeten er al zo lang op wachten
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah ik wil hem hebben... ik wil hem hebben! Naja 17 juni komt custom robo voor me binnen, dus dan ga ik me daar maar ff mee vermaken. :D
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Paper Mario is een N64 game, lol
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah maar er komt nu een nieuwe op de cube.

    EDIT: Kijk hier maar ff: klik
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2004

Deel Deze Pagina