1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

1. privaterayen

privaterayen Guest

iemand nog filmpjes van ressie4 ergens gezien tell me please!!!!!!

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nope niet gezien :D

3. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    er komen vast nog wel wat nieuwe filmpjes en screens binnenkort:9

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    K hoop het. Ik kijk echt uit naar deze masterlijke game

5. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem net besteld bij lik-sang.com en je kon behalve creditcard gelukig ook overschrijven naar hun europese bank:D....kost me in totaal 68 euro inc verzending voor de japanse versie.....cant wait till november:9

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    zozo dat heb je mooi gedaan. Maar hoe kom je op die 68 euro uit?

7. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    spel kost 57 euro en de verzendkosten via emd dacht ik zijn 11 euro...dus totaal 68 euro:D

8. privaterayen

privaterayen Guest

is dat we lveilig dan via die wazige lik sang site/?

9. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan van wel...als iemand slechte ervaring heeft met lik-sang,dan hoor ik het graag:D

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Chronos: de betere games op de Cube zijn juist geen kiddy games. Denk ik aan Metroid, StarWars games, Resident Evil ( en dan natuurlijk zero, remake en 4), MGS: Twin Snakes, Eternal Darkness. Zijn toch allemaal toppertjes.

Blacksad: ben het helemaal met je eens, vind metroid ook beter dan halo ( hoewel ik het gedeeltelijk ook wel weer 2 verschillende games vind ). Heb mijn cube nu 2 weken ofzo en had dat ding veel eerder moeten kopen. Moet er wel bij zeggen dat ik hem wel als console voor erbij zie, namelijk te weinig 3rd party games en geen dvd-speler (films), maar de exclusieve games zijn bijna allemaal de moeite waard.

ontopic: Yep RE4 uitgesteld, echt wel vet balen!!! En aangezien amerikaanse release ook is uitgesteld zal het wel lang gaan duren. Ben erg benieuwend hoe dit deeltje gaat spelen. Lijkt me behoorlijk anders spelen dan de vorige delen en dat vind ik persoonlijk wel erg positief.

11. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens de exacte datum van de japanse release van biohazard4....op lik-sang waar ik hem dus heb besteld staat Q4 2004.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kijk zo wel ff wat ik kan vinden 8)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou ik kom echt niet verder als winter 2004. Daar moet je het dus mee doen denk ik. Ik zoek evengoed wel verder maar hier heb ik iets van wat je misschien toch wel mooi vind mits je het nog nooit gezien hebt: klik

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    wat ziet iedereen toch in dit spel? Echt matig spel als je het mij vraagt. Dan is mario nog beter. Alleen de gfx van re4 zijn redelijk goed. Gameplay is nog steeds dezelfde bagger. Net als re1 en die andere op de gc, spelen allebei voor geen meter.

Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  15. privaterayen

privaterayen Guest

spot niet met de ressie serie het is cult en een van de beste gamez!!!!

16. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dit weer |:- , heb je RE4 al gespeeld _0/
    De grapfics redelijk, haha wie hou je voor de gek :+ ?

Het zou heel jammer zijn, als het weer uitgesteld wordt, binnenkort de kerstperiode en de cube heeft wel een paar goede games nodig.

"One online retailer is listing February 2005 as Resident Evil 4's ship date, but according to Capcom that it is false. I spoke with a company representative today who said that the survival horror sequel is still scheduled for a winter 2004 release -- that nothing has changed."

Bron: ign.com

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jep dat las ik ook. En ik heb het nu in het Nederlands:
    @Gaggag: Je moet gewoon niet eens tijd aan die gast verspillen. Hij weet niet waar hij het over heeft.

De resi serie was al vet bruut, alleen hed hij een paar kinderziektes die ze er nu hebben uitgevist. Voor de leken onder ons incl dus die gast: geen "laad deuren" meer, geen sloom poppetje meer die je bestuurd, beter camera standpunt(first person), en ook nog als je je daar aan stoorde hebben ze het zo gemaakt dat hij niet meer in een huis hoeft af te spelen. Ook is er nu grote interactie met de omgeving. En de zombies hebben een grote AI. Een voorbeeld. Je loopt buiten over het gras. Opeens zie je een zombie. Inplaats van dat hij je gaat attacken probeert hij je mee te lokken naar een groep andere zombies zodat ze meer kans hebben om je te vermoorden. Zodra je die groep ziet, en merkt dat je het nooit zomaar tegen zoveel kunt opnemen dan smeer je hem. Je ziet een huisje en gaat naar binnen. Daar doe je de deur dicht. Je ziet een kast en die schuif je ervoor. Dan denk je, dat houd die zombies wel tegen. Nou niet dus. Een zombie in het groepje met een kettingzaag krijgt de ruimte van de andere zombies, en zaagt zo de deur en de kast doormidden. Dan kunnen ze er weer door. Jij hebt inmiddels een ladder gezien, dus je klimt erop. Dan wacht je tot er ook wat zombies achter je aan klimmen, en dan als jij boven bent, dan gooi je die ladder om. Dan vallen die zombies mee met de ladder in de groep andere zombies die nog beneden staan. Het is dan trouwens niet bekend of die zombies dan ook nog eens die ladder op kunnen pakken, recht kunnen zetten, en dan verder kunnen klimmen. Maar toch is dit verhaaltje best wel indrukwekkend toch?

BTW van vonden jullie van de link die ik gaf op de vorige pagina? Of kenden jullie die al?

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  18. THE REVIVAL

THE REVIVAL Guest

mooie link ressie kicks ass

19. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    toffe link man..die kende ik nog niet...thanx master legolas:D

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden: