Jep dat las ik ook. En ik heb het nu in het Nederlands:
@Gaggag: Je moet gewoon niet eens tijd aan die gast verspillen. Hij weet niet waar hij het over heeft.
De resi serie was al vet bruut, alleen hed hij een paar kinderziektes die ze er nu hebben uitgevist. Voor de leken onder ons incl dus die gast: geen "laad deuren" meer, geen sloom poppetje meer die je bestuurd, beter camera standpunt(first person), en ook nog als je je daar aan stoorde hebben ze het zo gemaakt dat hij niet meer in een huis hoeft af te spelen. Ook is er nu grote interactie met de omgeving. En de zombies hebben een grote AI. Een voorbeeld. Je loopt buiten over het gras. Opeens zie je een zombie. Inplaats van dat hij je gaat attacken probeert hij je mee te lokken naar een groep andere zombies zodat ze meer kans hebben om je te vermoorden. Zodra je die groep ziet, en merkt dat je het nooit zomaar tegen zoveel kunt opnemen dan smeer je hem. Je ziet een huisje en gaat naar binnen. Daar doe je de deur dicht. Je ziet een kast en die schuif je ervoor. Dan denk je, dat houd die zombies wel tegen. Nou niet dus. Een zombie in het groepje met een kettingzaag krijgt de ruimte van de andere zombies, en zaagt zo de deur en de kast doormidden. Dan kunnen ze er weer door. Jij hebt inmiddels een ladder gezien, dus je klimt erop. Dan wacht je tot er ook wat zombies achter je aan klimmen, en dan als jij boven bent, dan gooi je die ladder om. Dan vallen die zombies mee met de ladder in de groep andere zombies die nog beneden staan. Het is dan trouwens niet bekend of die zombies dan ook nog eens die ladder op kunnen pakken, recht kunnen zetten, en dan verder kunnen klimmen. Maar toch is dit verhaaltje best wel indrukwekkend toch?
BTW van vonden jullie van de link die ik gaf op de vorige pagina? Of kenden jullie die al?
Laatst bewerkt: 16 jun 2004