1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [E3 2004] Resident Evil 4 [GameCube]

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 22 mei 2004.

  1. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit ook echt te smachten naar RE4.. ik heb voor het eerst kennis gemaakt met de RE serie op mun kubusje.. Ik heb 1(remake) en zero.. (ik heb ze alle 2 flink later dan de release gekocht.. toen ze flink afgeprijst waren.. aangezien ik toch een beetje huiverig was voor de kwaliteit) 1 heb ik werkelijk in 1 ruk uitgespeeld.. echt verschrikkelijk verslavend (en moeilijk) toen heb ik snel zero gekocht...daar ben ik nu al een tijdje aan bezig.. het het spel maar ff in de spreekwoordelijk vrieskast gestopt toen Harvest moon uitkwam.. maar nu na het zien van deze screens ga ik weer beginnen :p ikke ben weg hahaha ben in the chapel.. see you there you rotten zombie
     
  2. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,ik heb net mijn tv verkocht(breedbeeld merk LG)want ik wou graag een lcd tv van sony kopen,dus nu kan ik een paar dagen niet gamen:mad:.....gelukkig ben ik zondag jarig en dan kan ik maandag meteen weer aan de slag met resident evil op mijn nieuwe lcd tv:D
     
  3. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook een grote fan van Resident Evil, het was trouwens één van de redenen waarom ik me de Cube gekocht heb (zelda ook natuurlijk). Ik ben er al aan verslaafd vanaf het eerste deel op de PS1 en de andere delen heb ik allemaal op de PC. Ik vind het dan ook onnodig op de andere delen nog eens te kopen op mijn Cube. Nu heb ik alleen RE Zero, RE code Veronica heb ik ook nog niet gespeeld... is die goed??
     
  4. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker,het kopen waard:D
     
  5. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er geen nieuwtjes meer????....ik kan zelf nix vinden:mad:
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Xboxter: Zero is zeker moeite waard. Code Veronica is gewoon omgezet en niks aan veranderd, dus als je hem al gespeeld hebt is ie niet echt de moeite waard. Heb je Code Veronica nog niet gespeeld dan zou ik hem zeker kopen.
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah er is wel een nieuwtje, maar dat steld niets voor. Ik vond het niet de moeite waard om te vermelden in deze thread= KLIK
    Ik zou het ook graag zien dat er weer nieuwtjes komen, maar het is zo stil rond rezzie 4 de laatste tijd :'-(

    EDIT: en dit had ik ook nog, maar vond ik ook de moeite niet waard om hier te melden: KLIK
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  8. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    lol...bij de eerste 'klik'zie ik een plaatje van een auto:9
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Changed. Maar verwacht er dus niet veel van
     
  10. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    cool....een geheimzinnige character....jammer dat re4 op gamespot op tba staat....nu weet ik nog niet wanneer ik hem kan importeren:mad:
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    KLIK :D

    En:

    Naast Viewtiful Joe 3 zou er ook wel eens een Resident Evil 5 in de maak kunnen zijn...

    Capcom heeft namelijk ook het domein ResidentEvil5.com gereserveerd. Het is natuurlijk veel te vroeg om te speculeren over een mogelijk vervolg van het nog niet uitgebrachte Resident Evil 4, maar toch zal dit inhouden dat Capcom nog lang niet van plan is te stoppen met de series.

    *)
     
  12. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    cooooool,ze zijn niet zo snel te doden die boeren,word een pittig spelletje:9
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Er zijn nu weer wat nieuwe screens bekend. Ze staan hier. Maar het punt is dat er oude screens tussen zitten. Ik ben te lui om uit te zoeken welke nou oud zijn, en welke nieuw, dus pleur ik hier die link maar neer :+ ENJOY! 8)
     
  14. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    tof,thanx voor the pics again:9
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    And again NP *) ;)
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Srry voor de dubbelpost, maar ik liep tegen een site aan die hier volgens mij nog niet neergezet was. Dus dan doe ik het nu maar: KLIK
     
  17. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    damn,waarom nog zolang wachten:mad:.......ik word loco
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jep, en de Amerikaanse releasedate s nu ook bekend:

    Capcom wilde de game in de winter releasen en houdt zich daar ook aan. Resident Evil 4 ligt in de Amerikaanse winkels op 11 januari 2005, wat een heel klein beetje later is dan verwacht. Door deze exacte datum zou je de game rond maart-april in Europa kunnen verachten. Nog even wachten dus, maar het is wel de moeite!
     
  19. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    zal er ook misschien een resident evil 4 pack uitkomen,zal wel mooi zijn:9
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd, en er zijn nieuwe screens!
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En check HIER een kleine preview.
     

Deel Deze Pagina