[E3 2004] Starcraft: Ghost

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 13 mei 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Starcraft ghost lijkt me wel lachen, maar ik wacht eigenlijk op een echte opvolger van Starcraft... Naar mijn mening de beste pc game ooit.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    SC BW vind ik zeker na patch 1.07 super relax.. Meer gebalanceerder dan SC op het moment.. (al heb ik 1.11 nog niet geprobeerd).. bij SC vind ik eigenlijk alles iets te beperkt, je moet veel minder rekening houden met kleine maar toch belangrijke dingen, die bij BW echt veel waarde toevoegen:)

En volgens mij is de SC Ghost fanclub inmiddels naar 4 leden gegroeid :cool:
    Deze game wordt een verkoophit onder de xbw members 8)

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nog steeds ijverig te wachten op het spel, ben nu bezig met broodwar, alleen ben ik vast komen te zitten in de final-battle, moet het anders aanpakken denk ik,
    geef mij de infested Kerrigan maar }:]

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    't Is inderdaad ongelovelijk dat er op battle.net nog steeds intensief SC en SC BW wordt gespeeld, terwijl het helemaal voor een computergame een erg oud spel is (uit 1998 geloof ik). 't Heeft echt enorm veel Awards gewonnen.

Ik ben zelf ook benieuwd naar de opvolger van StarCraft, maar dat zal nog wel even duren. Eerst StarCraft: Ghost dus maar... :)

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb starcraft nooit gespeelt heb hem wel:) maar ben hem verloren.
    warcraft heb ik wel... (veel gespeelt)
    ZIjn dat toch de zelfde makers??

6. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Zonde dat je 'm niet meer hebt, 't is echt een klassieker.

Blizzard zit inderdaad achter zowel Warcraft en StarCraft. Ik vind het samen met Ubisoft de beste ontwikkelaars van games...

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah _O_blizzard_O_...... Echt vet goed in games maken zijn ze... En ja inderdaad is jullie fanclub nu naar 4 leden gegroeid. Warcraft is btw erg goed, maar niet zo goed als starcraft... Starcraft is perfectie.... Ik hoop in iedergeval dat starcraft ghost de naam starcraft waard wordt. Weten jullie trouwens wat de release datum is? Of staat die nog niet vast? Heb hebben jullie nog trailertjes?

8. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    :'-(.. starcraft... ik ben hem ook egt goed kwijt ik wet dat ik hem nog "ergens" heb, maar ik weet niet waar, en ik heb ook niet egt z oveel tijd om me zolder te gaan doorspitten, maar oooit ga ik mijn grote zoektocht beginnen, dat verzeker ik jullie, en dan zijn jullie de eerste die het mogen weten dat ik hem nog heb(ik heb hem 2x"ergens) 1x zit ie zelfs nofg helemaal orgineel in doos, die ik een jaar gelden ergens op marktplaats had gekocht in perfecte staat... ik ga hem egt nog een keer zoeken..:eek:

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Foei dat mag niet! Nee ff serieus.. dat is echt zonde...

10. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    When will StarCraft: Ghost be released?
    While we have not yet announced a street date for StarCraft: Ghost, we hope to have the game ready before the end of 2004. However, as with all of our games, we will not release StarCraft: Ghost until it meets the high standards that Blizzard gamers and our development teams demand.
    Bron

Op www.blizzard.com/ghost zijn twee trailers en een hoop screen shots te zien. Dat is alles wat op op dit moment beschikbaar is, naar ik weet...

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Thanks, mooi sitetje heeft blizzard trouwens opgezet... Zoals altijd. Ze Maken over altijd wat moois van.

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Idd, klopt.. Toch snap ik niet dat Blizzard vorig jaar, en het jaar daarvoor wel een E3 trailer maakt, en nu niet.. Ik hoop dat Blizzard beseft dat ze een console game wel iets meer moeten promoten dan een PC game..

Anyway ik hoop idd ook dat Starcraft: Ghost de naam Starcraft geen schade aan doet..

13. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Nogal vreemd ja. Juist in het jaar dat de game uit moet komen, hebben ze geen trailer op de E3...

Als ik de screen shots op de Blizzard site zo kijk, wordt StarCraft Ghost een soort Spinter Cell, maar dan StarCraft-style. Dat komt dus wel goed... :)

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Dan weet ik niet of het goed komt.. Want Splinter Cell was voornamelijk zo lekker te spelen mede door de graphs, omdat je zo alles lekker duidelijk zag, wat ook nodig was..
    Blizzard staat niet bepaald bekend vanwege zijn prachtige graphs :)
    Daarnet nog even de 2003 trailer gezien, maar dat is een klote trailer.. Ik wil gewoon minstens een halve minuut lang gameplay zien.. :)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind dat starcraft best nog mooi uit ziet hoor vandaag de dag. Als je tenminste niet op een onvolkomenheidje let van hoe die protoss aanvallen. Dat is nogal op een uhm.... verouderde manier weergegeven. Maar wat wil je Starcraft is niet de jongste meer.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind Starcraft: Ghost te donker voor zover ik het gezien heb.. :)

Maar Starcraft en Broodwar zijn gewoon prachtig, daar zeg ik niks over :)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh dan is het goed! Nee ff serieus. Is er nog nieuwe artwork verschenen?(K moet hem toch op een manier kicken) Ze zouden deze thread eigenlijk sticky moeten maken. Starcraft is dat wel waard. *)

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ze zouden hem idd sticky moeten maken, als ode aan SC :cool:

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kijk wij begrijpen elkaar!

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ghost is trouwens uitgesteld:mad: Naar 1 december om precies te zijn in Amerika:mad: Dus hij komt hier dan pas in 2005:mad::mad::mad::mad::mad:

Deel Deze Pagina